شناسهٔ خبر: 67376248 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

ايمن سازي محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي براي تردد امن زوار اربعين حسيني

صاحب‌خبر -
ايمن سازي محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي براي تردد امن زوار اربعين حسيني
خبرگزاری آریا - مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آمادگی محورهای مواصلاتی استان برای تردد ایمن زائرین اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد زائرین اربعین از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است، گفت: مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه ایمنی جهت آماده‌سازی محورهای استان برای اربعین سال جاری 30میلیارد تومان است.
وی تصریح کرد: برای افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی استان برای اربعین سال جاری تاکنون اقداماتی از جمله ایجاد روشنایی نقطه‌ای در 5محور سلطان آباد ارومیه، یزدیکان وملاجنود خوی، هورابید وقبه پیرانشهر اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه مقرر شده 2هزار کیلومتر خط کشی جاده‌ای باهدف ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان برای اربعین امسال انجام شود که تاکنون 600کیلومتر از آن اجرا شده است، تصریح کرد: نصب 4کیلومتر نیوجرسی، 5کیلومتر تعمیر گاردریل، و ایمن‌سازی 10نقطه حادثه‌خیز استان از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای اربعین امسال است.
دست نشان با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همه توان و ظرفیت خود را برای خدمات‌رسانی بهتر به زائرین اربعین بکار گرفته است، اظهار کرد: شانه سازی، رفع افتادگی شانه، اصلاح شیروانی به طور 2هزار کیلومتر، شستشوی 7هزار تابلو و علائم، نصب 2هزار تابلو اخطاری انتظامی کامپوزیتی و 100مترمربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات ایمنی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای اربعین سال جاری است.

نظر شما