شناسهٔ خبر: 67375159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر بپرهیزند

سنندج_نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از آنجا که تخریب از سوی برخی تریبون‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری به نظام آسیب می‌رساند، در تبلیغات کاندیداها باید از تخریب بپرهیزید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی اظهار کرد: احیا مسیر حرکت این رئیس جمهور فقید جزو وظایف ماست، پرخاشگری و بی‌توجهی به مسائل اخلاقی در امر انتخابات دور از روش و منش رئیس جمهور شهید است.

وی با اشاره به سیره حضرت علی (ع) یادآورشد: آن حضرت علیرغم اهانت‌های خوارج با وی هیچوقت با آنها به دلایل شخصی درگیر نشد بلکه درگیری و جنگ آن حضرت به دلیل مسائل دینی و اجتماعی بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به نزدیک بودن به ایام محرم و هفته امربه معروف و نهی از منکر، هدف از قیام امام حسین (ع) را اجرای امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: فساد مالی که یک منکر پنهان است امروز در برخی ادارات وجود دارد در این راستا ضرورت دارد ادارات گزارش مشکلات و کاستی‌های ادارات خود را گزارش کنند.

حجت الاسلام پورذهبی فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بازرسی در راستای نظارت بر عملکرد ادارات قابل تقدیر دانست و خواستار تعامل و هم افزایی این سازمان‌ها با یکدیگر شد.

وی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امروز جامعه چالش اجتماعی بی حجابی مواجه است، ضرورت دارد ستاد امربه معروف برنامه‌های فرهنگی با محوریت حفظ حجاب و عفاف در جامعه برگزار کند.

نظر شما