شناسهٔ خبر: 67374697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با جواد آرین‌منش

برخی نامزدها از مریخ آمده‌اند و نقشی در مدیریت کشور نداشته‌اند!

یک فعال سیاسی گفت: برخی از نامزدها هم طوری سخن می‌گویند که گویی از کره مریخ آمده‌اند و هیچ وقت، هیچ نقشی در مدیریت این کشور نداشته‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 نامه‌نیوز - رقابت‌های انتخاباتی در اوج خود قرار دارد و هر یک از نامزدها سعی می‌کنند برنامه‌ها و آنچه قرار است در مقام رئیس‌جمهور انجام دهند را به مردم ارائه دهند. در این بین اما برخی از نامزدها شعارهایی می‌دهند که از همین حالا اجرایی‌نشدن و پوپولیستی بودنش مشخص است.

جواد آرین‌منش، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «به نظر من آن نامزدهایی که هیچ شانسی برای موفقیت در انتخابات برای قائل نیستند و در واقع در جریان کوران رقابت انتخابات قرار ندارند، روی به سمت شعارهای پوپولیستی می‌آورند. شعارهای بی‌پشتوانه برخی نامزدها در حالی است که مردم از شعور سیاسی بالایی برخودراند و به این وعده و وعیدها اعتنایی نمی‌کنند؛ چنانکه می‌بینیم آنهایی که شعارهای پوپولیستی می‌دهند در پایین‌ترین مرتبه در نظرسنجی‌ها قرار دارند».

او ادامه داد: «دو نامزد در این انتخابات حضور دارند که نقش نامزدهای پوششی را ایفا می‌کنند به نوعی دنبال اهداف جانبی برای خود هستند و البته آمده‌اند تا سخنان تند علیه این و آن توجه افکار عمومی به انتخابات را بالا ببرند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «برخی از نامزدها هم طوری سخن می‌گویند که گویی از کره مریخ آمده‌اند و هیچ وقت، هیچ نقشی در مدیریت این کشور نداشته‌اند. به نظر من همین حالا مردم نامزدهای خود را انتخاب کرده‌اند و نظرسنجی‌ها هم نشان می‌دهد چه نامزددهایی بیشتر اقبال مردم را همراه خود دارند».

آرین‌منش در پایان گفت: «من فکر می‌کنم انتخابات به دور دوم خواهد رفت و حتی فکر می‌کنم ممکن است آقای جلیلی به نفع آقای قالیباف کنار برود که اگر چنین شود هم باز هم انتخابات به دور دوم می‌رود».

برچسب‌ها:

نظر شما