شناسهٔ خبر: 67374140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس جمهور باید مقبولیت همه گروه‌های سیاسی را داشته باشد

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: رئیس جمهور باید چهره‌ای باشد که همه گروه‌های سیاسی و نخبگان او را قبول داشته باشند و شاخص و کارآمد باشد.

صاحب‌خبر -

کمال اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: اهمیت انتخابات پیش‌رو فوق‌العاده زیاد است به این خاطر که در انتخابات گذشته طوری وانمود شده که مشارکت مردمی کمتر بوده و الان اگر بتوانیم سطح مشارکت مردم را افزایش دهیم یک ابزار و اهرم بسیار مهم به خصوص در سطح بین‌المللی در اختیار کشور قرار داده‌ایم زیرا با مشارکت بیشتر مردم پشتوانه ما بیشتر می‌شود و موجب می‌شود بهتر بتوانیم در دیپلماسی و مراودات بین‌المللی ورود پیدا کنیم. 

وی افزود: کار رئیس جمهور آینده قطعا سخت خواهد بود به خصوص که مردم در زمینه اقتصاد و معیشت انتظارات زیادی دارند و اگر رئیس جمهور شخص توانمندی باشد که دانش و تجربه کافی داشته باشد و از افراد متخصص و کارآمد استفاده کند با ظرفیت‌هایی که در کشور داریم می‌تواند بر مشکلات فائق آید. 

اکبریان با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب مردم بیان داشت: رئیس جمهور باید چهره‌ای باشد که همه گروه‌های سیاسی و نخبگان او را قبول داشته باشند و شاخص و کارآمد باشد. 

وی عنوان داشت: براساس آنچه در چند روز اخیر مشاهده کردیم به نظر می‌رسد مشارکت مردم روبه افزایش است و مردم تمایل بیشتری نسبت به حضور پیدا کرده‌‌اند و در چند روز باقیمانده باید همه تلاش کنیم تا انتخابات به بهترین نحو ممکن و با مشارکت حداکثری برگزار شود و امیدواریم افرادی که هنوز مردد هستند تصمیم بگیرند و ورود پیدا کنند. 

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم برای شناخت نامزدها باید جدا از فضای تبلیغاتی به سوابق افراد و کارنامه و سلامت کاری آنان توجه کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

انتهای پیام/7540/.

نظر شما