شناسهٔ خبر: 67373830 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فاز اول مجتمع فرهنگي، ورزشي و توانبخشي ايثار گلستان افتتاح شد

صاحب‌خبر -
فاز اول مجتمع فرهنگي، ورزشي و توانبخشي ايثار گلستان افتتاح شد
خبرگزاری آریا - فاز اول مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان، به مناسبت عید غدیر خم و با حضور استاندار گلستان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، شهردار گرگان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسؤولان استانی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر افتتاح شد.

به گزارش ایثار، فاز اول مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان، عصر امروز سه شنبه مورخه 5 تیر 1403 به مناسبت عید غدیر خم و با حضور استاندار گلستان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، شهردار گرگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسؤولان استانی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر افتتاح شد.
دکتر جمال اسدی در این مراسم طی سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت عید غدیر،گفت؛ مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان یکی از نیازهای ضروری برای جامعه ایثارگری استان است که امروز پس از گذشت سالها توانستیم این مجتمع را به همت دولت مردمی سیزدهم و با پیگیری های استاندار گلستان و همراهی شهردار گرگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به مرحله بهره برداری برسانیم.
وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال 86 کلنگ زنی شد و برای ساخت آن قبل از تشکیل دولت سیزدهم مبلغ 14 میلیارد تومان هزینه شده بود، اظهار کرد: از سال 1400 تا کنون مبلغ 85 میلیارد تومان برای این مجتمع هزینه شد و این امر نشان از اهمیت جامعه ایثارگری برای دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: این پروژه دارای 9 هزار متر مربع عرصه و 8 هزار و 53 متر اعیان است.
وی یادآور شد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان در چهار طبقه دارای امکاناتی چون استخر، هیدروتراپی، سونا گرم و خشک، اتاق احیای و مجموعه اقامتی با 13 سوئیت 4 نفری است.
دکتر جمال اسدی تصریح کرد: در فاز نخست این پروژه بخش‌هایی چون استخر و سوئیت های اقامتی به بهره برداری رسید و مابقی بخش‌های این مجتمع در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

نظر شما