شناسهٔ خبر: 67373401 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شرکت فرودگاه‌ها: با بدهکاران مماشات نمی‌کنیم

مدیرعامل شرکت فرودگاهها با تأکید بر "با هیچ بدهکاری مماشات نمی‌کنیم."، گفت: به هیچ‌ عنوان نسبت به تضییع حقوق بیت‌المال کوتاه نخواهیم آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا نخجوانی با اشاره به سودآوری شرکت فرودگاهها در یک سال اخیر اظهار کرد: این اتفاق درحالی رقم خورد که نرخ هزینه‌های جاری و عمرانی شرکت براساس آمار و تورم به‌صورت روزافزون با افزایش همراه بوده است.

وی گفت: سودآوری شرکت علاوه بر انجام تمامی خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف شرکت فرودگاه‌ها، مرهون مسئولیت‌پذیری مدیران و کارشناسان در وصول مطالبات، انطباق اداری و مالی شرکت و رعایت قوانین و مقررات در حوزه‌های مختلف است.

وی با بیان این‌که "در وصول مطالبات شرکت فرودگاه‌ها با هیچ بدهکاری مماشات نمی‌کنیم."، تصریح کرد:‌ نسبت به بدهکارانی که در پرداخت دیون شرکت اقدام نمی‌کردند، موضع قاطعی اتخاذ کردیم و به هیچ‌ عنوان نسبت به تضییع حقوق بیت‌المال کوتاه نخواهیم آمد.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران درخصوص آخرین وضعیت تجهیزات ناوبری نیز گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت هوانوردی اتفاقات مطلوبی در این حوزه روی داده است.

انتهای پیام/+

برچسب‌ها:

نظر شما