شناسهٔ خبر: 67371185 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حسن‌زاده:

پرچم غدير وحدت بخش است/ پيام جشن غدير؛ اتحاد و رفاقت و مشارکت حداکثري در کنار رقابت انتخابات

صاحب‌خبر -
پرچم غدير وحدت بخش است/ پيام جشن غدير؛ اتحاد و رفاقت و مشارکت حداکثري در کنار رقابت انتخابات
خبرگزاری آریا - مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در حاشیه برگزاری جشن 10 کیلومتری عید غدیر گفت: در این جشن شاهد هستیم که اقشار مختلف جامعه بدون توجه به گرایش های فکری و سیاسی در کنار هم هستند و پیام آن اتحاد و رفاقت در کنار رقابت انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده با بیان اینکه این مهمانی دیگر جزئی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ عمومی کشور شده است افزود: ان شاالله این رسم مبارک در تک تک محلات تهران بزرگ و کشور نیز توسعه پیدا کند تا جلوه عمومی آن بیشتر و فراگیرتر باشد. مردم امسال سومین سال است که با همدلی و کنار هم جمع شدن، جلوه‌ای از ابهت و اجتماع عظیمی از شیعیان را به رخ جهانیان می‌کشند. 
وی گفت: در راستای حضور گسترده شهروندان در جشن بزرگ 10 کیلومتری با تمهیدات سازمان بسیج شهرداری تهران برای جشن 10 کیلومتری از بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی در نقاط مختلف با برپایی موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام پذیرای شهروندان هستیم. 
حسن زاده در عین حال افزود: حضور اقشار مختلف جامعه بدون توجه به گرایش های فکری و سیاسی در کنار هم هستند؛ در آستانه انتخابات هستیم، یک اتحاد و رفاقت در کنار رقابت انتخابات یک پیام خاصی دارد، ما علوی هستیم و غدیر جشن ماست، امروز جشن امامت است و کسی از اختلاف جناح های سیاسی و فکری سخن به میان نمی آورد، این پیام دقیقی برای کسانی دارد که به دنبال تفرقه در جامعه هستند. 
وی تاکید کرد: مردم امروز جشن غدیر از گروه های مختلف حضور دارند، کسی به دنبال جستجو همفکر سیاسی یا اجتماعی نیست بلکه همه زیر یک بیرق و پرچم و در امتداد مسیر غدیر و ولایت در حرکت هستند و این پیام را به بانیان تئوری شکاف نسلی و فکری در ایران خواهند داد که پرچم غدیر و تفکر ولایت و امامت وحدت بخش تمام اقشار جامعه است و انشالله در انتخابات پیش روی حضوری چشمگیر خواهند داشت و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناامید می کنند.
انتهای پیام/

نظر شما