شناسهٔ خبر: 67371045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرونشست تمدن کهن ایرانی ـ اسلامی را در اصفهان تهدید می‌کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه بحران فرونشست تمدن کهن ایرانی ـ اسلامی را در اصفهان تهدید می‌کند، گفت: تبعات خشکی زاینده‌رود و بحران فرونشست تنها ابنیه تاریخی را تهدید نمی‌کند بلکه روی تمام مصادیق زندگی مردم تاثیر مستقیم می‌گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در گردهمایی حامیان قالیباف در اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی در صدر موضوعات کشور و اولویت اول دولت آینده است، اظهار داشت: ما در اصفهان مسائلی داریم که موضوع خشکی زاینده‌رود در صدر آن قرار دارد و روی زندگی کشاورزان و مشکلات زیست‌محیطی مثل فرونشست و غیره به طور مستقیم تاثیر می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه بحران فرونشست تمدن کهن ایرانی_ اسلامی را در اصفهان تهدید می‌کند، افزود: تبعات خشکی زاینده‌رود و بحران فرونشست تنها ابنیه تاریخی را تهدید نمی‌کند بلکه روی تمام ارکان و مصادیق زندگی مردم تاثیر مستقیم می‌گذارد و دولت چهاردهم در این مورد مسئولیت خطیری خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به علی نیکزاد گفت: از شما انتظار داریم که برنامه‌های دکتر قالیباف را درباره مشکلات اصفهان به ویژه احیای زاینده‌رود تشریح کنید.

وی در ادامه به بحث آلودگی هوای اصفهان پرداخت و گقت: ما در نیمه اول سال با آلودگی زیست‌محیطی و گردو خاک مواجه هستیم و در نیمه دوم آلودگی شدید صنعتی؛ اصفهان در چند روز اخیر از جهت آلودگی و گرد و خاک در کشور رکوردار بود و این موضوع باید حل شود. مردم نیاز دارند که مطمئن باشند دولت برای این دو ابر چالش بزرگ برنامه دارد.

انتهای پیام/170/.

نظر شما