شناسهٔ خبر: 67371023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

به کسی رأی بدهیم که مسئولیت‌پذیر باشد

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان گفت: در کنار مشارکت حداکثری در انتخابات، با انتخاب اصلح ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی را انتخاب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیواندره، حجت‌الاسلام و المسلمین طه توکلی امشب در جمع کهنه سربازان و یادگاران دفاع مقدس و مستمری بگیران طرح 15 رمضان شهرستان دیواندره با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح, ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک عید غدیر خم اظهار داشتد ایثارگران، پیشکسوتان و رزمندگان طرح 15 رمضان، خزائن و گنجینه‌های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه کشتی نجات این دوران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این عزت، هویت و قدرت ما مرهون کسانی ست که دل در گرو دین و حاکمیت دین دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان سپاه پاسداران و رزمندگان، گنجینه و یادگاران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس همواره مورد تکریم هستند.

وی افزود: رزمندگان و مردم همیشه صحنه استان کردستان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب و غرب در برابر دشمنان ایستادند و حماسه‌های بی‌نظیری ثبت کردند.

توکلی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، از همه اقشار برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و تاکید داشت: در کنار تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات به کسی رأی بدهیم که به سرمایه‌های داخلی کشور تکیه کرده و ارزش‌های انقلاب و ظرفیت و عظمت ایران را حفظ کند.

وی اضافه کرد: به کسی رأی بدهیم که اعتقاد به استمرار راه رئیس جمهور شهیدمان داشته و مسئولیت‌پذیر باشد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات اظهار کرد: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است.

توکلی یادآور شد: هشتم تیرماه همه با هم پای صندوق‌های رای حاضر و با انتخاب اصلح، ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/481/

نظر شما