شناسهٔ خبر: 67371011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همایش اخوت و برادری در سنندج/مردم انتخاب اصلح داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در همایش اخوت و برادری در سنندج با اشاره به انتخابات پیش‌رو از مردم خواست که انتخاب اصلح داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهدی رمضانی امشب در همایش اخوت و برادری و پویش شهدای غزه و شهدای پرواز که در پارک روجیار این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر خم بزرگترین و مهم ترین اعیاد اسلامی و افضل اعیاد مسلمانان است‌.

وی گفت: عید غدیر خم یکی از بزرگترین و مبارک‌ترین وقایع تاریخی و جشن است که مسلمانان در سراسر جهان هرسال آن را جشن می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی قطعا یکی از پشتوانه‌های نظری و عملی مقاومت ملت‌های مستضعف جهان است، امروز در قلب آمریکا و اروپا جریان مستضعف علیه جریان مستکبر قیام کرده است.

وی افزود: امروز خون حاج قاسم، شهید طهرانی‌مقدم، مجاهدین لبنانی ثمر داده و به برکت ثمره بزرگ خون شهیدان و منطق پیروزی خون بر شمشیر، قدمت اسلام قوت والایی پیدا کرده است.

رمضانی بیان کرد: امروز ایران اسلامی مفتخر به این است که در مورد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابرائم رئیسی در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد و آن را به دنیا صادر کند.

وی اظهار کرد: مکتبی که شهید رئیس‌جمهور پایه‌گذاری کرد و با صداقت به اثبات رساند باعث شد بیش از 12 میلیون نفر پیکر این شهید والامقام و سایر شهدای خدمت را مشایعت و بدرقه کرده و در مراسم تشییع شهدا خدمت خاصر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در کشورهایی که انقلاب اسلامی صادر شده دیدیم که چه مراسمات باشکوهی برای شهید رئیس‌جمهور گرفتند و چقدر مردم ناراحت شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: اکنون در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم، می‌توانیم با انتخابمان به تداوم مسیر شهید خدمت و کمک به مردم عزیز ایران برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان؛ اتمام پروژه‌های نیمه تمام، فروش نفت 2 میلیون بشکه، رشد اقتصادی 4 درصدی، دیپلماسی شهید رئیسی و ... را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه روز هشتم تیرماه می‌توانیم با انتخاب اصلاح، شخص ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی و مکتب و مدل حکمرانی را انتخاب کنیم، یادآور شد: مردم کردستان به خوبی درک کرده بودند که انجام سه سفر استانی شهید رئیسی به کردستان و اتمام پروژه‌های نیمه تمام بیانگر توجه ایشان و دولت سیزدهم به این خطه است.

رمضانی ابراز داشت: شهید رئیسی آنقدر دغدغه توسعه کردستان را داشت که همواره تاکید بر جبران عقب‌ماندگی‌های این خطه را داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: از همه مردم انتظار می‌رود که هشتم تیرماه همچون همیشه در این مجاهدت سیاسی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای زمینه انتخاب اصلح را فراهم کنند و کسی را انتخاب کنند که دغدغه‌مند توسعه کشور و کردستان را داشته باشد.

به گزارش تسنیم، این همایش با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و جمعی دیگر از مسئولان و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای غزه (زادگاه امام شافعی) و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در بین اقوام مختلف برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این همایش با نذر شمع، یاد و خاطره شهدای ایران و غزه را گرامی داشتند. همچنین برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی نیز برای کودکان و بزرگسالان، شامل تئاتر، نمایش‌های عروسکی و مسابقات فرهنگی و هنری اجرا شد.

انتهای پیام/481/

نظر شما