شناسهٔ خبر: 67371009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لواندوفسکی:

فهمیدیم که بازی با تیم‌های بزرگ ترس ندارد!

رابرت لواندوفسکی می‌گوید لهستان با تساوی مقابل فرانسه نشان داد که توانایی متوقف کردن تیم‌های بزرگ را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی لهستان و فرانسه امشب در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت با گل‌های کیلیان امباپه و لواندوفسکی، دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند. پس از پایان بازی، مهاجم بارسا، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد‌.

لواندوفسکی با اشاره به تاثیر نتایج دو بازی گفت: «فکر می‌کنم اگر ما در اولین بازی، مقابل هلند، یک امتیاز کسب می‌کردیم، می‌توانستیم به چیزهای بیشتری امیدوار باشیم. اما متأسفانه ما با دو شکست شروع کردیم و همین موضوع کار ما را در یورو تمام کرد.»

او همچنین به عملکرد تیم در بازی پایانی مقابل فرانسه پرداخت و افزود: «خوشحالم که امروز خوب بازی کردیم، نه فقط به خاطر اینکه بازی مقابل فرانسه بود، بلکه به خاطر هوادارانمان که حمایت فوق‌العاده‌ و خاصی از ما کردند.»

2047735

کاپیتان لهستان درباره دستاوردهای تیم در این تورنمنت اظهار داشت: «این یورو به ما نشان داد که نباید از بازی مقابل تیم‌های بزرگ ترس داشته باشیم. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما مقابل هلند و حالا مقابل فرانسه تلاش کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم. این درس خوبی برای آینده است.»

لواندوفسکی همچنین به تیم ملی فرانسه اشاره کرد و گفت: «فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است، بنابراین باید از نتیجه‌ای که از این بازی گرفتیم قدردانی کنیم.»

نظر شما