شناسهٔ خبر: 67370828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

خط‌ونشان هسته‌ای روسیه برای غرب

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که دست کم گرفتن احتمال استفاده روسیه از تسلیحات هسته ای توسط غرب ممکن است عواقب مرگباری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا, ریباکوف افزود: وضعیت کنونی، در واقع، راه حل آسانی دارد. البته دست کم گرفتن آمادگی روسیه برای دفاع از خود و تضمین منافع خود در هر شرایطی توسط دشمنان غربی ما مخاطره آمیز است. این دست کم گرفتن ممکن است غم انگیز و حتی کشنده باشد.

خبر مرتبط
معمای مانور امارات در زمین روسیه، چین و آمریکا/ پشت پرده چانه زنی به سبک ابوظبی

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران با اشاره به تعاملات اقتصادی امارات در دو زمین شرق و غرب براین باورند که ابوظبی در تلاش است تا با نظم چند قطبی حاکم خود را انطباق دهد و از همین رو شاهد آن هستیم که این بازیگر عرب حاشیه خلیج فارس هم به ساز آمریکا می رقصد و هم در زمین رقبای این بازیگر بازی می کند.

وی تاکید کرد: شخصیت‌های سلطه کامل غرب در جهان توهم معافیت کامل برای خود ایجاد کرده اند. روش های مختلفی برای پاسخ به این موضوع وجود دارد. برخی از این روش ها بلاغی و برخی دیگر عملی هستند.

ریباکوف ادامه داد: ما دارای توانایی لازم برای ارسال پیام هستیم، حتی اگر طرف مقابل آمادگی انجام یک گفت‌وگوی شفاف و هوشیارانه را نداشته باشد. یک خطر وجود دارد نباید آن را دست کم گرفت. یک کشور ممکن است اشتباه کند. ما سعی خواهیم کرد از آن جلوگیری کنیم.»

نظر شما