شناسهٔ خبر: 67368189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گودرزی: فقط یک بومی داشتند و هیچ دستاوردی نداشتند

گلایه‌های تند ستاره شیرازی از وضعیت فجرسپاسی

ستاره شیرازی سابق فوتبال نسبت به شرایط ورزش استان فارس ابراز ناراحتی کرد؛ او معتقد است باید به استعدادهای فارس بیشتر رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شهرام گودرزی بازیکن شیرازی فوتبال که از فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شد و در تیم‌های مطرحی از لیگ برتر توپ زد نسبت به شرایط تیم شهر خود نگران است.

گودرزی با اشاره به عدم صعود فجرسپاسی به لیگ برتر برای دومین سال متوالی به خبرنگار ما گفت: به هردو مجموعه فجرسپاسی و شهرراز خسته نباشید می‌گویم. آنها تلاش زیادی در فصلی که گذشت داشتند اما فکر می‌کنم باید به مساله عدم صعود فجرسپاسی با جدیت نگاه کرد. واقعیت این است که فجرسپاسی در دو سال گذشته هیچ دستاوردی نداشت. با توجه به امکانات و بودجه‌ای که در اختیار اعضای تیم بود و امتیاز جذب بازیکن سرباز تیم طی دو سال متوالی نه به لیگ برتر صعود کرد و نه شاهد استفاده از جوانان شهر شیراز در ترکیب آن بودیم.

او ادامه داد: متاسفانه با وجود هزینه‌ها و تلاش‌های انجام شده در فصل گذشته هم فجرسپاسی به لیگ برتر صعود نکرد و انتقادهای زیادی به مجموعه وارد است. متاسفم که در فصلی که گذشت فقط یک بازیکن بومی در تیم حضور داشت. این در حالی است که در هیچ فصلی اینطور نبود که اکثریت نفرات را غیربومی‌ها تشکیل بدهند. هرسال حدود 60 درصد تیم را جوان‌های استان فارس تشکیل می‌دادند، اما امسال این تعداد به یک نفر رسید که او هم کاپیتان تیم بود! حتی در جمع بازیکنان زیر 23 سال هم بازیکن بومی مشاهده نمی‌شد که این اصلا قابل دفاع نیست.

1383009

ستاره سابق فجرسپاسی همچنین گفت: برای صعود به لیگ برتر باید همه مسئولان شهر شیراز و استان فارس پای کار باشند و برای موفقیت تلاش کنند. متاسفانه من فکر می‌کنم این خواست عمومی در استان فارس وجود ندارد. همین الان اگر تیم به لیگ برتر هم صعود می‌کرد چیزی عوض نشده بود. اگر تیم صعود هم می‌کرد باز داستان‌های قبلی وجود داشت.

گودرزی افزود: شما کیفیت زمین‌ها را در شیراز ببینید. واقعا در حد و اندازه استان فارس است؟ متاسفانه هرسال همین رویه هست و چیزی عوض نمی‌شود و حتی هر سال بدتر می‌شود. چند سال است ورزشگاه پارس به حال خودش رها شده و هیچ کس هم رسیدگی نمی‌کند! چرا این ورزشگاه آماده مسابقات نمی‌شود؟ به نظرم مسئولان استانی دو سه سال فکر صعود نباشند و همین بودجه را صرف ترمیم زیرساخت‌ها کنند. یک کمپ خوب درست شود، یک رختکن خوب ساخته شود، الان همه ورزشگاه‌ها رختکن خوب دارند که بازیکنان بتوانند بعد از تمرینات همانجا دوش بگیرند اما در شیراز همین امکانات اولیه هم وجود ندارد.

ستاره شیرازی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از سردار بوعلی که همیشه به باشگاه فجرسپاسی لطف داشتند، تشکر می‌کنم. من از نزدیک شاهد بودم که همه جوره از تیم حمایت کردند. همچنین به عنوان یک فوتبالیست شیرازی قدردان زحمات مالک محترم شهرراز هستم که در این شرایط اقتصادی پا پیش گذاشتند و تیمی را راهی مسابقات کردند و متاسفانه هیچ حمایتی از این باشگاه در استان انجام نشد. به نظرم شهرراز برای سال اول نتایج خوبی گرفت، هرچند می‌توانست با توجه به شرایط موجود بهتر هم باشد. با این حال خوشحالم که کادرفنی کاملا بومی در این تیم بود و خوشحالم که حداقل تعدادی از جوان‌های این شهر در تیم حضور داشتند. امیدوارم هرسال شاهد تعداد بیشتری از بازیکنان این استان در مسابقات باشیم. لیاقت شیراز و استان فارس بیشتر از این‌ها است. بیشتر از همه خوشحالم که امیدهای باشگاه شهرراز قهرمان شدند و می‌توان در آینده از همین جوان‌ها در تیم بزرگسالان استفاده کرد.

گودرزی در پایان افزود: آقایان مسئول، به خودتان بیایید. از ورزش استان فارس هیچ باقی نمانده، این استان مهد استعداد است، به جوان‌های این شهر بیشتر بها بدهید و بیشتر حمایت‌شان کنید.

نظر شما