شناسهٔ خبر: 67367508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

میراحمدی: من نگفتم انتخابات دو مرحله‌ای خواهد بود

سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور در این‌باره توضیح داد: آن چه ازمصاحبه اینجانب با شبکه دو نقل شده برداشتی ناصواب، ناقص واشتباه است.

صاحب‌خبر -

وزارت کشور اعلام کرد که معاون امنیتی- انتظامی وزیر کشور در مصاحبه‌ای با شبکه دو سیما اظهاراتی داشت که متاسفانه از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی با برداشتی ناقص و اشتباه، بازتنظیم و منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور در این‌باره توضیح داد: آن چه ازمصاحبه اینجانب با شبکه دو نقل شده برداشتی ناصواب، ناقص واشتباه است.

وی افزود: در این گفتگو، درباره آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات سخن گفتم و تاکید کردم حتی برای دومرحله‌ای شدن انتخابات نیز، تعرفه‌ها توسط ستاد برگزاری انتخابات، پیش بینی وتوزیع شده است.

میراحمدی ادامه داد: این به معنای پیش بینی یا اظهار نظر درباره دو مرحله‌ای شدن انتخابات نیست، بلکه به منظور آمادگی کامل وزارت کشور برای همه احتمالات ممکن و پیش بینی‌های لازم در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: از سخن من، اینگونه برداشت ونقل شده که گفته ام انتخابات دومرحله‌ای خواهد بود، در حالی که این، برداشتی اشتباه و غیر دقیق از سخنان است.

وی اضافه کرد: تنها پیش بینی بیان شده از زبان من، مشارکت خوب مردم درانتخابات پیش رو، آن هم مستند به نظر سنجی‌های مراکز معتبر است.

برچسب‌ها:

نظر شما