شناسهٔ خبر: 67367190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

رنجبر: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای معادلات دشمن را برهم خواهد ریخت

ایسنا

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر انتخاباتی که مشارکت مردم بالا بوده است، ناامیدی دشمن و عقب نشینی آنان را به دنبال داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده»، فضل الله رنجبر با اشاره به بیانات امروز (سه‌شنبه) رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مردم پنج استان پیرامون انتخابات، بیان کرد: نکته اساسی که در فرمایشات مقام معظم رهبری بود ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین کرده و منجر به برهم خوردن معادلات دشمنان ملت ایران خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر مردم از اقشار مختلف ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر بشوند، موجب اقتدار بیشتر ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی می شود. مشارکت مردم در انتخابات برای حل مشکلات کشور و دخالت در تعیین سرنوشت خود موضوع بسیار مهم و با اهمیتی به شمار می رود. فلذا مقام معظم رهبری بر روی مشارکت بالای مردم تاکیدات فراوانی داشته که به حق بوده و شایسته نیز می باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر زمانی که دیدیم در انتخابات مختلف به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک انتخابات ملی و فراملی به خاطر اثرگذاری که دارد، هرجا که مشارکت بالا بوده است ناامیدی دشمن و عقب نشینی دشمن را به دنبال داشته است. قطعا مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه تاکید کرد: نکته حائز اهمیت بعدی انتخاب فرد اصلح است؛ فردی که دارای خصوصیاتی مانند شجاعت، کاردانی و کاربلدی و دارای تجربه بودن، پاکدستی باشد. فردی اصلح است که واقعا نگاه وی به منافع ملی کشور و عامه مردم باشد. فرد اصلح می تواند بسیار بسیار در تشکیل کابینه مقتدر و قوی برای حل مشکلات کشور موثر واقع شود.

نظر شما