شناسهٔ خبر: 67366517 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

این نماینده مجلس ظریف را به مناظره دعوت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین نبویان با انتشار ویدیویی، محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه را به مناظره درباره مذاکرات هسته‌ای و برجام دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان شامگاه دوشنبه در مسجد سرچشمه اردبیل در اجتماع هوادارن سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی کرد.

وی پس از سخنرانی با انتشار ویدیویی، محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه را به مناظره درباره مذاکرات هسته‌ای و برجام دعوت کرد.

نبویان در این ویدیو با اشاره به سفر محمد جواد ظریف به اردبیل در روز چهارشنبه 6 تیرماه، گفت: ایشان نسبت به برجام مسائلی را مطرح می‌کنند و من در این سال‌ها شاید بیش از 10 بار به ایشان اعلام کردم و ایشان را به مناظره درباره برجام دعوت کردم، اما ایشان نپذیرفتند.

خبر مرتبط
پورمحمدی ظریف را ستاره خواند؛ من سرمربی‌ام/ تصویری تاریخی از دیدار ظریف و خرازی با صدام+ عکس

اقتصادنیوز:‌ نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصویری از خود و محمدجواد ظریف را منتشر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ظریف از روشن شدن حقیقت نترسید، من به احترام شما در اردبیل می‌مانم. لااقل به احترام مردم اردبیل قبول کنید تا مناظره کنیم و حقیقت برای مردم روشن شود.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه مردم عاقل هستند و مسائل را خوب درک می‌کنند، افزود: من در اردبیل می‌مانم و امیدوارم تا دو سه ساعتی گفت‌وگو کنیم مردم هم بیایند و رسانه‌ها هم برنامه را ضبط کند تا حقیقت برای مردم روشن شود.

نبویان گفت: از مردم خوب اردبیل و ایران دعوت می‌کنم روز هشتم تیرماه به هر کاندیدایی که می‌خواهند رای بدهند، اما کاندیدای اصلح من جلیلی است.

 

نظر شما