شناسهٔ خبر: 67366361 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خبری از آشتی نبود؛

اسطوره‌ها علیه انگلیس: کین جوابش را گرفت

آلن شیرر و گری لینه‌کر پاسخ هری کین را دادند و گفتند که انگلیس بد بوده و انتقادات کاملا منصفانه بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قبل از بازی سوم دور گروهی عصر امروز مقابل اسلوونی، کارشناسان فوتبال انگلیس به انتقاد از سبک بازی تیم تحت هدایت گرت ساوتگیت پرداختند.

2047580

آلن شیرر (53) مهاجم سابق سه شیرها، گفت: «آنها در بازی قبلی برابر دانمارک وحشتناک بودند و ما باید این را بگوییم. اگر انگلیس درخشان بود، می‌گفتیم آنها درخشان بودند.»

چند روز پیش، گری لینه‌کر نیز عملکرد تیم ملی انگلیس را "چرند" خواند.

با این حال کاپیتان هری کین این انتقادات را درک نمی کند: «بهتر بود به ما اعتماد به نفس می‌دادند. در نهایت، ما به عنوان یک ملت، مدت طولانی است که برنده هیچ تورنمنتی نشده‌ایم، و بسیاری از همین منتقدان خود بخشی از تیم ملی انگلیس بوده‌اند. آنها می‌دانند چقدر سخت است. من هرگز به یک بازیکن سابق بی‌احترامی نمی‌کنم. من می‌گویم آنها باید فقط به یاد داشته باشند که پوشیدن پیراهن تیم ملی چه بار سنگینی دارد.»

اما به جای آشتی، انتقادات جدیدی مطرح می‌شود. شیرر گفت: «به عنوان یک بازیکن همیشه حق دارید در زمین جواب بدهید. من با حرفی که زدیم مشکلی ندارم. من چیزی را پس نمی‌گیرم. انگلیس واقعا بد بود. فکر می‌کنم اکثریت قریب به اتفاق کشور و حتی خود بازیکن‌ها می‌دانند که در برابر دانمارک بسیار وحشتناک بودند. تقریبا هیچ چیز مثبتی وجود نداشت.»

2044482

و لینه‌کر هم گفت: «اگر از این تیم تعریف کنیم، به همه مردم دروغ گفته‌ایم. اینجا هستیم تا حقایق را بگوییم. انگلیس وحشتناک بود بود و کین هم خودش این را می‌داند.»

اما سرمربی تیم ملی چه می‌گوید؟ 

گرت ساوتگیت در پاسخ به انتقادات گفت: «نیازی ندارم بشنوم دیگران چه می‌گویند. من بزرگ‌ترین منتقد خودم هستم. من مدت زیادی است که در این کار هستم و انتقادات زیادی شنیده‌ام. این حرف ها انرژی من را تخلیه می‌کند. الان از انتقادات فاصله می‌گیرم چون در غیر این صورت تمرکزم را از دست می‌دهم.»

نظر شما