شناسهٔ خبر: 67366252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

جلیلی: وظیفه دولت تعامل است نه معامله

جلیلی در آخرین مناظره انتخابات: حضرت علی فلسفه حکومت را این بیان کردند که اگر مردمی اینگونه پای کار می‌آیند و اعلام آمادگی می‌کنند که دین خدا برپا شود و از سوی دیگر خداوند عهد گرفته که در برابر گرسنگی مظلومان و پرخوری ستمگران قیام کنید؛ حضرت علی می‌فرمایند اگر این نباشد افسار حکومت را بر گردن شتر خود می‌اندازم.

صاحب‌خبر -

جلیلی در آخرین مناظره انتخابات: حضرت علی فلسفه حکومت را این بیان کردند که اگر مردمی اینگونه پای کار می‌آیند و اعلام آمادگی می‌کنند که دین خدا برپا شود و از سوی دیگر خداوند عهد گرفته که در برابر گرسنگی مظلومان و پرخوری ستمگران قیام کنید؛ حضرت علی می‌فرمایند اگر این نباشد افسار حکومت را بر گردن شتر خود می‌اندازم.

امروز وظیفه مهمی داریم، مردم در ۴۵ سال برای کشورمان قدرت و عظمت تولید کردند. 

این امکان هست که یک جهان فرصت به یک ایران جهش بدل شود با این شرط که همه مردم را ببینیم و کسی را از دایره خارج نکنیم.

در ۱۱ سال گذشته به جای تلف کردن وقت در گعده‌های سیاسی، در روستاها و شهرهای مختلف ظرفیت‌های کشور را شناسایی کرده‌ایم. از سیستان وبلوچستان تا کردستان، از شمال تا جنوب و ...

درباره اقوام و اهل سنت می‌گویم که بدترین چیز این است که کسانی با حقوق مردم در ایامی مثل انتخابات، این حق را معامله کنند. وظیفه دولت تعامل است نه معامله. کسانی که معامله می‌کنند، به مردم بی احترامی می کنند.

وقتی می‌گوییم هر ایرانی یک نقش پرشکوه یعنی اینکه همه ایرانیان نقش ایفا کنند. دولت باید به بهترین شکل خدمتگذاری کند.

وظیفه ماست که به حداقل‌ها اکتفا نکنیم و به قله‌ها نگاه کنیم. باید به آن چیزی که در شان ملت ایران است در ۵ سال آینده است برسیم. 

عده‌ای می‌خواهند با سیاه نمایی و بذر ناامیدی افشاندن، کشور را از جهش ناامید کنند.

اگر می‌گوییم یک جهان فرصت پیش روی ماست، فقط یک شعار نیست

حجم ویدیو: 7.02M | مدت زمان ویدیو: 00:05:33 دانلود ویدیو

برچسب‌ها:

نظر شما