شناسهٔ خبر: 67366094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اکبر تمام نشدنی در مراسم نشان کاوه

میثاقیان جایزه مهاجری را به پسرش داد (عکس)

شب گذشته مراسمی برای تجلیل از بهترین‌های ورزش استان خراسان با نام نشان کاوه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته در مراسم تجلیل از بهترین ورزشکاران زن و مرد سال خراسان رضوی که به همت انجمن صنفی خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان در سالن تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، اکبر میثاقیان مرد ۷۳ ساله فوتبال ایران هم یکی از حاضرین است.

هر چند در این مراسم نام وی در بین نامزدهای تعیین‌شده برای تجلیل نبود، اما میثاقیان به عنوان یکی از چهره‌های قدیمی و شاخص فوتبال مشهد و کشور در این مراسم حاضر بود.

2047569



او در همین رابطه سخنرانی کوتاهی هم داشت و درباره مراسمی که برگزار شد این‌طور صحبت کرد: «مهم نیست نام من یا هر شخص دیگری در این چنین مراسماتی به چشم بخورد یا نه، بلکه آنچه اهمیت دارد دیدن صحنه‌های زیبایی است که در خصوص تجلیل و یادبود از مفاخر فوتبال و ورزش ما برگزار می‌شود. چرا که همه مردم من، مهاجری و یا تمام آن‌هایی که در این چند ساله برای فوتبال و ورزش کشور و استان خودمان زحمت کشیده‌اند را به خوبی درک می‌کنند و  بیاد دارند.»

گفتنی است در پایان این مراسم محمدرضا مهاجری به عنوان بهترین مربی فوتبال سال استان خراسان رضوی انتخاب شد که توسط اکبر میثاقیان، در نبود مهاجری، این یادبود به پسر وی عارف مهاجری اهدا شد.

نظر شما