شناسهٔ خبر: 67365866 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

موتور زاکانی روشن شد/ حمله به پزشکیان با چاشنی شفافیت/ ادعای جنجالی علیه روحانی، خاتمی و زنگنه/ برخی با لالایی دشمن به خواب می‌روند+‌فیلم

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یاد ندارم به مردم دروغ گفته باشم اما اگر کسی دروغ گفته باشد با او مقابله کردم. چرا وقتی درباره کرسنت درخواست کردم با آقایان روحانی یا خاتمی یا زنگنه مناظره کنم، کسی از اینها مناظره را قبول نکرد؟

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، علیرضا زاکانی گفت:‌ برخی به دشمن اعتماد می کنند که این خوب نیست و سادگی است. باید به مردم تکیه کرد. باید به مکتب و داشته ها و اعتقاداتمان رجوع  کنیم. برخی مشکلات شهر تهران با دستگاه های مختلف سی سال مانده بود و من حل کردم. هم خودم و هم خانواده ام پاسخگوی ۴۵ سال بعد از انقلاب هستیم و به لطف خدا این مرام و روش است در خانواده ما که این مسیر را برویم. دقت در انضباط مالی و عمق بخشی به بورس و جلوگیری از گردن کشی بانک‌ها برنامه من است.

او افزود:‌ برخی از شفافیت صحبت می کنند ولی در مجلس به شفافیت رای نمی دهند. خودشان می دانند و خدایشان. بنده اهل شعار نیستم و اهل عملم.

این نامزد گفت:‌ یاد ندارم به مردم دروغ  گفته باشم اما اگر کسی دروغ گفته باشد با او مقابله کردم. چرا وقتی درباره کرسنت درخواست کردم با آقایان روحانی یا خاتمی یا زنگنه مناظره کنم، کسی از اینها مناظره را قبول نکرد؟ برخی با لالایی دشمن به خواب می‌روند. ما حق ملت را در حوزه بین‌الملل در سفر چین گرفتیم. در بروکسل حق خود را گرفتیم و نائب رئیس شهرداران جهان شدیم. باید به مردم تکیه کرد. باید به مکتب رجوع کنیم.

نظر شما