شناسهٔ خبر: 67365834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طبخ ۲۰۰۰ پرس اطعام علوی به همت بسیج دانشجویی

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در آستانه عید غدیر خم اقدام به پخت بیش از ۲۰۰۰ پرس اطعام علوی کرده اند.

صاحب‌خبر -

ابوذر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در آستانه عید غدیر خم اقدام به پخت بیش از 2000 پرس اطعام علوی کرده‌اند.

وی ادامه داد: این اطعام که به همت بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین طبخ شد و در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار استان قزوین توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، یادآور شد: این دانشجویان از روزهای قبل پیگیر هستند و با حمایت و پشتیبانی خیرین و بزرگوار و همچنین مجموعه و رئیس دانشگاه که امکاناتش را در اختیار دانشجویان قرار داده است، این کار بزرگ انجام شد.

وی خاطر‌نشان کرد: این رسم خوب و زیبا هر ساله اتفاق می‌افتد و بیش از پیش زیباتر و سال به سال تقویت می‌شود. 

محمدی افزود: دانشجویان اطعام را آماده‌سازی، پخت و بسته‌بندی می‌کنند که همراه با آشپزهای ماهر و کیفیت بسیار عالی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، یادآورشد: افتخار ما در مجموعه بسیج دانشجویی خدمتگزاری به دانشجویانی است که در روز تعطیل در کنار هم جمع شده‌اند، تا دل مستضعفان و نیازمندان را با فعالیت‌های خودشان شاد کنند.

اسماعیل زینالی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: طبخ اطعام علوی در آستانه عید غدیر خم از سنت‌های حسنه‌ای که هر ساله به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال عید غدیر خم با چهاردهمین انتخابات ریاست جهوری تقارن پیدا کرده و ما عیدی بزرگمان را با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌ دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما