شناسهٔ خبر: 67365795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت حداکثری بالاترین مصلحت برای نظام است

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهار مولفه اصلی انتخابات محسوب می‌شود که در این میان مشارکت حداکثری بالاترین مصلحت برای نظام و موجب اقتدار کشور است و انتخاب خوب و اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تحقق مولفه‌های انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری انتخابات سالم، امن و با مشارکت حداکثری تلاش کنند.

وی با تأکید بر لزوم تامین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: انتخابات، عملیات اجرایی بزرگ در این مقطع است و اقداماتی که حداقل به شش ماه زمان نیاز دارد به صورت فشرده در یک ماه انجام می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان افزود: برگزاری انتخابات سالم و پرشور نیازمند آمادگی، همکاری و تعامل همه دستگاه‌های و مسئولان ذیربط اجرایی است.

وی در پایان گفت: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهار مولفه اصلی انتخابات محسوب می‌شود که در این میان مشارکت حداکثری بالاترین مصلحت برای نظام و موجب اقتدار کشور است و انتخاب خوب و اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما