شناسهٔ خبر: 67365787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

برگزاری مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان با حضور تاج

مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان با دستور کار تصویب بودجه سال آتی، انتخاب نائب رییس بانوان و ساخت محل جدید برای هیئت فوتبال قرار است چهارشنبه همین هفته و با حضور ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود.

صاحب‌خبر -

مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان چهارشنبه ششم تیرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سالن اجلاس نقش‌جهان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد. این مجمع درحالی برگزار می‌شود که تا این لحظه مرجع رسمی هیئت فوتبال درخصوص برگزاری آن اطلاع رسانی رسمی نداشته و به نظر می‌رسد همه چیز در سکوت خبری پیگیری خواهد شد. از سوی دیگر مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان جزو مهمانان اصلی این مجمع خواهد بود.

در جزئیات برنامه که به دست فوتبال آنلاین رسیده قرار است نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال از سوی اعضا مجمع انتخاب شود. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که مشخص نیست میترا چین‌سری نائب رئیس سابق هیئت فوتبال که دی‌ماه ۱۴۰۰ و از سوی مجمع انتخاب شده بود چه زمانی از پست خود برکنار شده یا خود کناره‌گیری کرده است. درواقع انتخاب نائب رئیس بانوان درفاصله چندماه مانده به انتخابات ریاست هیئت فوتبال جای سوال دارد.

تصویب بودجه سال آینده هیئت فوتبال اصفهان و از سوی دیگر احداث ساختمان جدید هیئت که مدتی پیش این نهاد اختلافاتی را با مدیرکل سابق ورزش و جوانان بر سر محل اسکان هیئت فوتبال داشته در برنامه‌های دیگر مجمع سالیانه هیئت فوتبال خواهد بود که با قید فوریت در مجمع سالیانه انجام می‌شود.

آخرین مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان یکم دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس سابق و معزول فدراسیون فوتبال در اصفهان برگزار شد. البته مجمع مذکور از حیث برگزاری و نفرات همراه با عزیزی خادم با حواشی عجیبی همراه بود.

گفتنی است مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان هرساله در تقویم کاری هیئت گنجانده شده و با هماهنگی فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان باید برگزار شود اما سال گذشته این مجمع با دستور مستقیم جواد محمدی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان درحالی که قرار بود در مردادماه برگزار شود به دلیلی نامعلوم لغو شد.

نظر شما