شناسهٔ خبر: 67365586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی پرسپولیس از اولین بازی جام می‌خواهد

فرصت استثنایی برای قهرمانی گاریدو در ایران

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس سوپرجام را پیش روی خود خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام با انتخاب خوان کارلوس گاریدو، تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص شد و پس از مطرح شدن اسامی بسیار زیاد، یک سرمربی اسپانیایی هدایت سرخ‌های تهرانی را برعهده گرفت. شروع کار گاریدو با یک بازی مهم خواهد بود.

پرسپولیس فصل گذشته با قهرمانی در لیگ و جام حذفی، اتوماتیک‌وار سوپرجام را هم به دست آورد اما امسال یک جدال تمام عیار برای کسب این جام برپا خواهد شد که می‌تواند در شروع فصل دو مدعی لیگ تاثیرگذار باشد.

سپاهان با قهرمانی در جام حذفی حریف پرسپولیس که عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد، در سوپرجام شد و این دو تیم رقابت جذابی با یک‌دیگر برای کسب یک افتخار جدید خواهند داشت.

بنابراین اگر قرار باشد این بازی قبل از آغاز فصل برگزار شود سرمربی اسپانیایی جدید پرسپولیس چالش مهمی در ابتدای راه خود خواهد داشت. کسب یک جام می‌تواند اوضاع را کاملا به سود او کند و از دست رفتن سوپرکاپ در بازی موسوم به ال‌کلاسیکوی ایران نیز می‌تواند باعث بالا گرفتن انتقادات بشود.

2047565 2047566

نکته جالب توجه اینکه خوان کارلوس پیش‌تر در مصر با الاهلی و در روز شکست الزمالک قهرمانی در سوپرجام این کشور را تجربه کرده بود. الزمالک یکی از پرطرفدارترین تیم‌های مصر است و در واقع گاریدو با پیروزی در یک میدان بزرگ این جام را گرفته بود. کاری که می‌تواند در پرسپولیس هم تکرار کند‌.

نظر شما