شناسهٔ خبر: 67365109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات سبب قهر مردم با صندوق‌های رای نمی‌شود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، گفت: اکنون تمام رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق نیایند و رقم حضور کم باشد، اما ملت ما بیدار و هوشیارند و حواسشان جمع است و ۸ تیرماه دشمن را با حضور حداکثری خود مایوس‌ خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: مسئله‌ای که در 46 سال ما تجربه کردیم بنیه‌های اقتدار ملت مردم هستند و این اقتدار را مردم با بصیرت، آگاه، مومن و متدین و انقلابی رقم می‌زنند، هر چه عدد این مشارکت و حضور بیشتری پای صندوق‌های رای باشد، اقتدار جامعه ایرانی و رئیس جمهور و ملت ایران در سطح بین‌المللی بسیار بالا و بالاتر خواهد بود.

وی افزود: اکنون تمام رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق نیایند و رقم حضور کم باشد، اما ملت ما بیدارند، هوشیارند و حواسشان جمع است و انشاءالله 8 تیرماه دشمن را با حضور حداکثری خود مایوس‌تر خواهند کرد. ممکن است اشکالاتی هم ما داشته باشیم، ولی اشکالات نباید سبب شود که ما با نظام و انقلاب قهر کنیم. ما باید با قدرت پایه‌های اصلی این انقلاب باشیم و این نظام مقدس جمهوری اسلامی رو حفظ کنیم که حفظ این نظام به رای آحاد ملت ایران بستگی دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: تمام نیروی مقاومت در سطح جهان به حضور مردم بالای 50 درصد چشم دوختند، چون هر چه این قدرت مشارکت قوی‌تر باشد طوفان‌القصی قوی‌تر و رئیس جمهور ما در سازمان ملل می‌تواند قوی‌تر برخورد کند، یعنی ما باید جهانی نگاه کنیم نه منطقه‌ای و شهری، بنابراین این اقتدار باید تقویت شود.

وی درباره انتخاب اصلح، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در چهارهم خرداد که فرمودند فرد فعال، پرکار، آگاه و وسیع و انقلابی، این موارد را واکاوی و بررسی کردیم، در فعال و پرکار دو محور را دنبال کردیم یک سوابق این شش نفر و دو عملکرد مدیریتیشان با توده مردم نه با دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

سالک افزود: با جمع‌بندی ما روی این معیارها و مطالبی که حضرت آقا فرمودند به گزینه اصلح رسیدیم و امیدواریم انجام شود و دلیل آن هم این است که ما یک مدیریت راهبردی و یک مدیریت اجرایی داریم، مدیریت راهبردی این طور است که کارشناسان زیر یک سقف جمع می‌شوند، نظر می‌دهند و جمع‌بندی می‌کنند و برای مسئولین می‌فرستند، اما به میدان نمی‌آیند که متوجه شوند کف میدان چه خبر است، ولی مدیریت اجرایی به کف میدان و جامعه می‌آید، شهید رئیسی بنایی را گذاشته است که رئیس جمهور آینده یا باید هم سطح او باشد یا بالاتر باشد.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی بر اساس مدیریت اجرایی در میدان 2000 کارخانه راه‌انداختف در حالی که مدیریت راهبردی قدرت راه‌اندازی یک دانه کارخانه هم ندارد، چون مشکلات و مسائل فراوانی دارد و شهید رئیسی وقتی به میدان آمد، دید گمرک مشکلاتی دارد و اجناس مانده در گمرک باید در اختیار مردم باشد و گمرک‌های کشور را  با کمک قوه قضائیه تخلیه کرد، راجع به اتومبیل به میدان رفت و مشکلات را دنبال کرد. بنابر این اداره امروز کشور نیازمند آدم‌های اجرایی است‌.

انتهای پیام/163/

نظر شما