شناسهٔ خبر: 67364961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

در اینتر خوشحالم؛ به شایعات توجه نکنید!

هاکان چالهان‌اوغلو در تابستان امسال راهی بایرن مونیخ نخواهد شد و اعلام کرد که در اینتر خوشحال است.

صاحب‌خبر -
در اینتر خوشحالم؛ به شایعات توجه نکنید!
کد خبر: 664674
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۵ ۱۳:۲۵:۳۰

هاکان چالهان‌اوغلو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که علیرغم شایعات زیادی که او را به بایرن مونیخ پیوند می‌دهند، در اینتر خواهد ماند. گزارش‌های زیادی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که باواریایی‌ها می‌خواهند کاپیتان ترکیه را به خدمت بگیرند و او نیز علاقه زیادی به این انتقال دارد، اما با توجه به اینکه اینتر برای فروش چالهان‌اوغلو مبلغی حدود ۶۰ میلیون یورو طلب می‌کند، احتمال کمی برای انتقال وجود داشت.

به گزارش خبرورزشی، این بازیکن ۳۰ ساله به صراحت اعلام کرده که از ماندن در اینتر خوشحال است و در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفت: «با توجه به شایعات اخیر در رسانه‌ها، می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و مستقیماً به این وضعیت بپردازم. من در اینتر بسیار خوشحالم. رابطه من با باشگاه و هواداران باورنکردنی‌مان واقعاً خاص است. با هم به نقاط عطف مهمی دست یافته‌ایم و من از تصور کسب جام‌های بیشتر با اینتر در آینده بسیار هیجان‌زده هستم.»

بایرن مونیخ اکنون باید برای تقویت خط میانی تیم به دنبال اهداف دیگری بگردد و گفته می‌شود ژوائو پالینیا هدف اصلی این تیم است و باید صبر کرد و دید که باواریایی‌ها با فولام بر سر انتقال ملی‌پوش پرتغالی به توافق می‌رسند یا خیر.

 

نظر شما