شناسهٔ خبر: 67364914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمجید ویژه ستاره تیم ملی از قلعه‌نویی

مهدی طارمی در مورد قدرت مدیریتی امیر قلعه‌نویی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در بخشی از مصاحبه خود با برنامه فوتبال برتر در مورد اتفاقات بازی ازبکستان که با تساوی به پایان رسید و همچنین قدرت مدیریتی امیر قلعه‌نویی صحبت کرد.

طارمی در مورد بازی ازبکستان گفت: بیشتر غرور بازیکن‌ها بود که باعث شد چنین اتفاقی در نیمه دوم بیفتد. توپ دست ما بود و مسلط بودیم، دو تا زدیم و ازبکستان موقعیت نداشت، ولی غرور باعث شد نتیجه برگردد و بازی مساوی شود.

او راجع به مدیریت تیم ملی توسط قلعه نویی گفت: امیرخان یک مدلی هستند که از نظر مدیریتی قوی هستند و سعی می‌کنند بازیکن‌ها را بیشتر مدیریت کنند‌. شما وقتی بازیکن بزرگ دارید نیاز نیست چیزی را توضیح دهید، باید مدیریت کنید و این مهم است که چه‌جوری چینش را انجام بدهی که تیم موفق شود. این موضوع برای ایشان حُسن است و به خاطر این سال‌ها در این فوتبال توانسته موفق شود. این مدیریت باعث شده خیلی خوب تیم را جمع و مدیریت کند و برای بازی‌ها آماده کند.

او در مورد نگاه قلعه‌نویی به کمک‌هایش عنوان کرد: ما روز اول گفتیم کمک‌های امیرخان و گفتند نه، همکارانم هستند. این جمله خیلی به دلم نشست. همیشه می‌گوید همکاریم. کمک اول ایشان به زعم ما را می‌گوید همکار. کمک‌های او جوان و باتجربه هستند و میکس این‌ها به مدیریت امیرخان کمک می‌کند.

نظر شما