شناسهٔ خبر: 67364702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۰۰۰ جشن غدیر در شهرها و روستاهای بوشهر

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر، گفت: در دهه امامت و ولایت و در روز عید غدیر خم ۲ هزار مراسم جشن در شهرها و روستاهای این استان برنامه‌ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسین کارگر ظهر امروز در آیین جشن غدیر در بوشهر از اطعام علوی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با عید غدیر در جشن کیلومتری غدیر 100 غرفه و 110 دیگ طبخ غذا از میدان المپیک تا میدان رئیس‌علی دلواری ایجاد می‌شود و میزبان مردم بوشهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه 50 تن برنج و 30 تن گوشت مرغ در شهرها و روستاهای استان با قیمت تنظیم بازار برای اطعام روز غدیر توزیع شده است افزود: مجموعا یک‌هزار و 566 دیگ غذا طبخ و 278 هزار پرس غذا در نقاط مختلف استان بوشهر با مشارکت آحاد جامعه توزیع می‌شود.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر ویزیت رایگان توسط پزشکان را به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات این ایام نام برد و خاطرنشان کرد: توزیع نان صلواتی، برگزاری پیاده‌روی غدیر و مسابقه خطبه غدیر از دیگر برنامه‌ها است.

کارگر با اشاره به برنامه‌ریزی جشن غدیر در شهرها و روستاها تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت و در روز عید غدیر خم و عید غدیر 2 هزار جشن در شهرها و روستاهای این استان برنامه‌ریزی شده است.

وی تبیین فلسفه غدیر در 40 عنوان را از دیگر برنامه‌های ایام دهه امامت و ولایت در استان بوشهر نام برد و تصریح کرد: سرود جوانان غدیری از برنامه‌های شاخص این مناسبت است که در 300 نقطه استان بوشهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/190/

نظر شما