شناسهٔ خبر: 67364519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور بیانیه ای اعلام شد؛

حمایت مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم از «سعید جلیلی»

قم- مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم از «سعید جلیلی» در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم در حمایت از «سعید جلیلی» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ

انتخابات موسم بیداری و رویش ملت در عرصه تصمیم گیری کلان و امیدآفرینی است. این رویداد مغتنم برای حضور آگاهانه و اعلام مطالبات و ارزشهای مردم، نتیجه ای شیرین خواهد داشت و آن انتخاب اصلح است.ان شاالله.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که امتداد حماسه بزرگ بدرقه شهیدان خدمت است، نوید بخش استمرار حرکت الهی آن پاکبازان عرصه جهاد و خدمتگزاریست.

شاخص های ماندگار انتخاب اصلح که امام المسلمین خامنه ای عزیز همواره بر آن تاکید داشته است: ایمان، مدیریت و کفایت، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی های داخلی و قوت و قدرت سرشار جوانان، امیدوار و امیدآفرین بودن، عدالتخواهی و ضد فساد بودن، عامل موفقیت در انتخابات و سربلندی دوباره مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینک که یار و حامی انقلاب اسلامی، دوست و همسنگر رئیسی خستگی ناپذیر، دانشمند مجاهد و عامل، دکتر سعید جلیلی بعنوان مدیر موفق و اصلح در انتخابات حضور دارد فرصتی است که با رای فراگیر به ایشان مسیر صادقانه شهیدان خدمت را با نفسی تازه و انگیزه و ایده ای بدیع ادامه دهیم.

مجمع هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم ضمن حمایت از دکتر سعید جلیلی از همه آحاد ملت ایران برای انتخاب و رای به ایشان دعوت بعمل می آورد.

نظر شما