شناسهٔ خبر: 67364487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش ۷۵۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های بیمارستانی مرکزی

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اضافه شدن ۷۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان یک دستاورد بزرگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، نادر قلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز درمانی تازه تاسیس اراک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه با شرایط خاص و همت جهادی دولت شهید آیت‌الله رئیسی و با جدیت و تلاش همکاران مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی اراک کار بزرگی ساماندهی شد، اضافه شدن 750 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان یک دستاورد بزرگی است و حتما با همت جهادی و از برکت خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی است.

وی افزود: اضافه شدن نزدیک به 55 هزار متر مربع زیربنای در بیمارستان بزرگ ولیعصر (عج) قطعا کار ماندگاری خواهد بود که این مرکز خدمات درمانی را در سطح استان و برای منطقه غرب و مرکز کشور تکمیل خواهد کرد، همچنین اقداماتی که در بیمارستان طالقانی، مرکز دیالیز و اقداماتی که در حوزه سلامت در بیمارستان آیت‌الله خوانساری انجام شده اقدامات ماندگاری است که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در بازدیدی که امروز بنده امروز از افراد بستری در بیمارستان داشتم نیز خوشبختانه بیماران از وضعیت خدمات اعلام رضایت داشتند. از همه مهم‌تر اینکه در شرایط سخت که یکی از هزینه‌های بزرگ مردم و شهروندان هزینه‌های درمانی است این هزینه‌ها شامل انواع بیمه‌ها با حداقل هزینه‌ها به همشهریان ارائه می‌شود که جای شکرگذاری و تقدیر و جای درود فرستادن بر روح شهید رئیسی و همراهان را دارد که در جای جای این کشور تلاش می‌کنند.

ابراهیمی با تقدیر از تمام کسانی که در حوزه تامین اعتبارتلاش کردند تا فرصتی برای خدمت به مردم فراهم شد که قطعا این خدمت ماندگار خواهند ماند‌، بیان کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید در حوزه بهداشت و درمان به آن توجه شود بحث مربوط به پیشگیری است، برنامه‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی در آینده اجرا خواهد کرد باید منجر به این شود که ورودی کمتری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته باشیم که این مهم یکی از کارهای اساسی و‌‌ هدفمند دولت شهید رئیسی بوده و امیدواریم در دولت چهاردهم این خدمات گسترده‌تر، مستمرتر، پر دوام‌تر و خداپسندتر برای مردمی که لایق خدمت هستند ارائه شود.

وی بیان کرد: مردم در برهه‌های مختلف اثبات کردند که پای نظام، انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده‌اند و برای این ارزش‌ها خون خود و هر آنچه دارند تقدیم می‌کنند، بنابراین این مردم لایق خدمت هستند و باید بتوانیم به آنها خدمتگذاری داشته باشیم، با افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی افتخاراتی بر افتخارات این استان و شهر اراک اضافه شد و این مهم استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/711/

نظر شما