شناسهٔ خبر: 67364088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشارکت یکی از الزامات توسعه در همه جوامع است+فیلم

مشارکت یکی از الزامات توسعه در همه ی جوامع است و هر جامعه ای که مشارکت مردمی در آن ارتقاء پیدا کند قدرت افکنی آن کشور در عرصه های مختلف نیز ارتقاء پیدا می کند.

صاحب‌خبر -

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام در گفت و گو باخبرگزاری تسنیم از ایلام، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری به دلیل جایگاه برجسته و تاثیرگذاری که دارد، بسیار مهم است، اظهار داشت: هر چه مشارکت مردمی در این انتخابات بالا باشد پشتوانه ی مردمی نظام نیز ارتقاء و همچنین رئیس جمهور با پشتوانه ی وسیع تر برنامه های امروز لازمه ی توسعه ی کشور را محقق کند.

 

.

 

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام گفت: مشارکت یکی از الزامات توسعه در همه ی جوامع است و هر جامعه ای که مشارکت مردمی در آن ارتقاء پیدا کند قدرت افکنی آن کشور در عرصه های مختلف نیز ارتقاء پیدا می کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور به عنوان دومین مقام رسمی کشور و اولین مقام اجرایی جایگاه رفیعی است، افزود: حضور حداکثری مردم سبب ایجاد پشتوانه ای برای رییس جمهور جهت اجرای برنامه های کلان می شود.

حیدری زرنه با بیان اینکه هر کدام از کاندیداها برنامه ها، اهداف و شعارها و گفتمان های مشخص و روشنی دارند، افزود: گفتمان آقای قالیباف، خدمت و پیشرفت است و معتقدند در شرایط کنونی کشور نیاز به خدمت و کار دارد.

وی با بیان اینکه این خدمت و کار در بستر در پیشرفت همه جانبه است، افزود: برنامه هایی که آقای قالیباف طراحی کرده اند، مبتنی بر نیازهای امروز جامعه ایرانی، از جمله وضع معیشت، بازنشستگان، انسجام بخشی به کشور در حوزه داخلی و غیره است. 

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های کاندیداها قطعاً اقشار مختلفی از جامعه را هدف قرار می‌دهند، تصریح کرد: برنامه‌های قالیباف و سایر کاندیداها نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و در تلاشند گروه های هدف خود را در تمام طبقات ( فقیر، متوسط و بالادست ) را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی در ادامه با اشاره به کسانی که توانایی و ثروت دارند، گفت: باید از منابع و این ثروت افراد، برای ایجاد اشتغال و توسعه کشور استفاده کرد.

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام با بیان اینکه در برنامه های آقای قالیباف همه ی این  الزامات و شاخصه ها مورد توجه است، گفت: برنامه‌ها و اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره کاملاً هدفمند دنبال می شود.

مردم با چشمان باز انتخاب کنند/ دوره ی آزمون و خطا گذشته است

حیدری با اشاره بر فعالیت خود در ستاد آقای قالیباف گفت: این کاندید دارای کارنامه و برنامه است و معتقدم، دوره آزمون و خطا سپری شده و مردم باید با چشمان باز عمل کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات دارای سوابق و کارنامه‌هایی هستند، افزود: آقای قالیباف نیز کارنامه روشن چه در دوران دفاع مقدس و چه در هوافضا، نیروی انتطامی و مجلس شورای اسلامی داشته است.

وی به پیشتاز بودن آقای قالیباف در نظرنظرسنجی‌ها اشاره داشت و گفت: مناظره ها به شفافیت و تنویر دیدگاه کاندیداها کمک می کند و معتقدیم، در بستر مناطرات توانمندی و برنامه ی افراد را رصد و گفتمان آینده کاندیداها را مشاهده کرد.

حیدری در ادامه با اشاره به مشخص بودن تلاش آقای قالیباف برای تبیین برنامه های خود  به دور از حاشیه در مناظره‌ها، خاطر نشان کرد: مردم در نظر سنجی ها از حاشیه ها گله مند هستند و امیدواریم مناظره ها به انتخاب صحیح و فرد اصلح کمک کند.

وی ادامه داد: امیدواریم دچار آزمون و خطا نشویم، زیرا این امر می تواند پیامدهای در عرصه های اقتصادی و اجتماعی به دنبال داشته باشد.

برنامه های  قالیباف مبتنی بر خدمت و فراهم کردن بستر پیشرفت است

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام با بیان اینکه همه کاندیداها دغدغه هایی دارند، گفت: همه در تلاشند، برنامه های خود را تبیین کنند، که در این راستا بخش عمده ای از برنامه های آقای قالیباف مبتنی بر خدمت و فراهم کردن بستر برای پیشرفت است.

وی عدم پیشرفت را فراهم نشدن زمینه کار و اشتغال عنوان کرد و گفت: لذا برنامه محوری آقای قالیباف با توجه وقایع جامعه ی امروز جامعه که نشان از دغدغه ی مردم برای کار و معیشت و اقتصاد است، ایجاد اشتغال است و در این راستا برنامه های ضربتی دارد که بتواند در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بتواند در صورت مورد اعتماد قرار گرفتن مردم برای ریاست‌جمهوری، اجرایی و عملیاتی کند.

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام با بیان اینکه اگر بگوییم دولت های بعد از انقلاب خدمت نکردن جفا به جمهوری اسلامی است، گفت: زیرا عملکرد دولت‌ها به نام جمهوری اسلامی ثبت می‌شود.

در دولت سیزدهم اقدامات گسترده ای در ایلام طراحی شده است 

 وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت هم اکنون استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی دانشگاه ها و غیره با گذشته تحولات اساسی رخ داده و قابل مقایسه نیست، افزود: در دوره شهید رئیسی برنامه‌های راهبردی برای استان ایجاد زیرساخت ها، گسترش خطوط جاده ای (بزرگراه ها، آزاد راه ها ) طراحی شده است.

 

.

 

حیدری در ادامه با بیان اینکه قطعا راه بستر ساز توسعه است، گفت: تلاش دولت سیزدهم در استان جهت احداث راه آهن و ریل، باید در دولت چهاردهم دنبال شود.

وی با اقدامات دولت سیزدهم در استان گفت: در بحث توریسم مذهبی و اربعین دولت شهید رییسی اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام داد که مردم سال گذشته در برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین شاهد این اقدامات ارزنده بودند.

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام گفت: این استان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله نفت گاز معدن نیروهای انسانی و غیره است و امید است دولت چهاردهم نگاه راهبردی به توسعه استان ایلام داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز فیلم تبلیغاتی آقای قالیباف از استان ایلام و منطقه قلاویزان که نماد ایثار و مقاومت است، گفت: این امر نشان دهنده ی توجه ویژه آقای قالیباف به مناطق مرزی و حاشیه ای در اولویت برنامه های خود در دولت چهاردهم است.

برنامه ها بر اساس فرصت ها طراحی می شوند 

حیدری افزود: معتقدم، کاندیداها ظرفیت ها، فرصت‌ها، منابع، امکانات کشور و غیره کشور را حتما شناخته و مبتنی بر این فرصت ها برنامه ارائه و طراحی می کنند.

مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام در ادامه با بیان اینکه برنامه های آقای قالیباف نیز  بر اساس این منابع، امکانات و توان کشور طراحی شده است، افزود: وی معتقد است بر اساس همین ظرفیت ها می‌توان کشور را به پیشرفت رساند، با دنیا تعامل و در حوزه اقتصاد تحول ایجاد کرد.

حیدری در پایان ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه گفت: امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و کمک به تنویر افکار عمومی شاهد مشارکت حداکثری در استان و انتخاب یک رییس جمهوری کاری، توانمند، عمل گرا و غیره باشیم.

انتهای پیام/180/

نظر شما