شناسهٔ خبر: 67364055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور ۱۴۰۰ عوامل اجرایی انتخابات در آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل آخرین اقدامات انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن اشاره به برگزاری انتخابات در هشتم تیر، اظهار داشت: با آغاز فرآیند انتخابات هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد و بین 30 نفر معتمدین هشت نفر با رای‌گیری انتخاب شدند.

وی افزود: 14 جلسه اجرایی و هیئت نظارت در زمینه نحوه برگزاری انتخابات در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد و نقاط ضعف و قوت احصاء و در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه این شهرستان آمادگی برگزاری انتخابات باشکوه را دارد، خاطرنشان کرد: تعداد شعب اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات قبلی هفت شعبه افزایش داشته است و این مهم در راستای دسترسی راحت مردم به شعب اخذ رأی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 90 شعبه اخذ رأی در شهرستان آران و بیدگل پیش‌بینی شده است، گفت: 74 شعبه در بخش مرکزی و 16 شعبه در بخش کویرات پیش‌بینی شده است و در بخش مرکزی پنج شعبه سیار است و 64 شعبه شهری است.

رضایی تصریح کرد: در بخش کویرات 14 شعبه از 16 شعبه ثابت و دو شعبه سیار داریم به نحوی که 11 شعبه بخش کویرات روستایی و مابقی شعب اخذ رأی شهری است و به طور کلی یک هزار و 400 نفر عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان ایینکه مردم شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل در طول ادوار مختلف انتخابات مشازکت پرشور و بالای 60 درصدی داشته است، تاکید کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز مردم شهرستان آران و بیدگل همانند ادوار گذشته حضور پرشور در انتخابات داشته باشند و از مردم نیز دعوت می‌کنیم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/801/

نظر شما