شناسهٔ خبر: 67364020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عقاب سیاه ستاره ایرانی را فرا می‌خواند؛

جهانبخش و دی ماریا در لیست خرید بشیکتاش!

روزنامه مشهور ترکیه از اقدام باشگاه بشیکتاش برای پیشنهاد به علیرضا جهانبخش خبر داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بشیکتاش بعد از نتایج ضعیف فصل گذشته و تکیه بر رتبه ششمی سوپرلیگ، حالا هدایت خود را به چهره سرشناس هلندی، جیووانی فن برونکهورست سپرده تا بعد از ناکامی با فرناندو سانتوس پرتغالی، دوباره به فرم مطلوب برگردد.

حالا روزنامه هریت ترکیه خبر داده که این باشگاه با قدرت وارد نقل و انتقالات شده و در اولین گام، ارزیابی علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران را انجام می‌دهد و قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

هریت در این خصوص نوشت: «در حالی که مدیران وینگر 30 ساله به سیاه و سفیدها توصیه می‌کنند، مدیران منتظر نظر جیووانی فن برونکهورست مربی در مورد این فوتبالیست هستند.»

این در حالی است که بعد از نظر مثبت سرمربی هلندی، باشگاه بشیکتاش آماده شروع مذاکرات با علیرضا جهانبخش خواهد بود تا او را هرچه سریعتر به استانبول بیاورد.

جالب اینکه آنخل دی ماریا و متس هوملس، دو چهره مشهور فوتبال اروپا، دیگر بازیکنانی هستند که بشیکتاش برای پنجره تابستانی قصد خرید آنها را دارد و البته هنوز نتوانسته به نتایج مثبت موردنظر برسد.

بشیکتاش یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال سوپرلیگ ترکیه است و برای فصل جدید نیز امیدوار به قهرمانی در سوپرلیگ خواهد بود.

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران، در سه فصل گذشته در اردیویسه پیراهن فاینورد را برتن کرده و حالا شاید از لیگ هلند جدا شود.

نظر شما