شناسهٔ خبر: 67363981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مودریچ: بازنشستگی؟ باید با خانواده‌ام مشورت کنم

هافبک تیم ملی فوتبال کرواسی به احتمال آویختن کفش‌هایش در رده ملی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ 38 ساله که در تساوی یک - یک شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کرواسی مقابل ایتالیا در دقیقه 56 موفق به گلزنی شد و در پایان این دیدار هم به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، پس از این دیدار درباره اینکه آیا به بازی در رده ملی ادامه خواهد داد، گفت: باید استراحت کنم و ببینم در آینده چه می‌شود.

وی افزود: باید ببینم چه تصمیمی می‌گیرم و باید در این خصوص با خانواده‌ام مشورت کنم. تصمیم خیلی سختی است، من عاشق کرواسی هستم و عاشق بازی برای تیم ملی کشورم، اما در حال حاضر نمی‌‌توانم چیزی بگویم.

هافبک رئال مادریدی کرواسی که با گلزنی در این دیدار تبدیل به مسن‌ترین گلزن تاریخ رقابت‌های یورو شد، در این باره هم اظهار داشت: این هیچ معنا و مفهومی برایم ندارد، اگر نتوانم به تیمم کمک کنم. این شب غم‌انگیزی است.

کرواسی که شب گذشته در دقیقه 8+90 گل تساوی را از ایتالیا دریافت کرد و به تقسیم امتیازات رضایت داد، در حال حاضر با دو امتیاز در رده سوم گروه D یورو 2024 قرار دارد، هنوز شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارد، به شرطی که انگلیس اسلوونی را با سه گل اختلاف شکست دهد، ترکیه بر جمهوری چک غلبه کند یا بازی‌شان با تساوی بدون گل پایان یابد و در نهایت پرتغال بتواند گرجستان را شکست دهد یا بازی‌شان به تساوی منجر شود.

انتهای پیام/

نظر شما