شناسهٔ خبر: 67363736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

نیکزاد: تصویب منطقه آزاد مازندران با تلاش قالیباف صورت گرفت

علی نیکزاد در اجتماع انتخاباتی محمدباقر قالیباف همزمان با شب جشن عید غدیر در ساری گفت: آقای قالیباف در تبدیل منطقه آزاد مازندران نقش بسزایی داشت.

صاحب‌خبر -

در شب عید سعید غدیر خم اجتماع بزرگ انتخاباتی هواداران محمدباقر قالیباف با حضور اعضای ستاد انتخاباتی این کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و شهروندان در مرکز استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم که همراه با مولودی خوانی و نغمه‌های شب عید ولایت و امامت همراه بود، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف ضمن تبریک به مناسبت عید امامت و ولایت بر ضرورت تحقق مشارکت حداکثری تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف  گفت: من سه سال قبل و در انتخابات سال 1400 در همین مکان بر حمایت از شهید سید ابراهیم رئیسی تاکید کردم و ما با هم قسم خوردیم و خوشحال هستیم که از فردی حمایت کردیم که مورد تایید همه‌جانبه رهبر معظم انقلاب بود هرچند تقدیر بر این قرار گرفت که دولت ایشان نیمه‌تمام بماند. 

نیکزاد افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهید رئیسی چند پله مدیریت بر دستگاه اجرایی کشور را ارتقا داد و امروز هم اینجا هستیم تا از فردی حمایت کنیم که مانند رئیسی دولت چهاردهم را در دست بگیرد.

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استان مازندران سرزمین فقیهان، ادیبان، شهیدان، رزمندگان و مادرانی است که حق خود را به کشور ادا کردند و هر کدام در تاریخ ماندگار شدند.

نیکزاد ادامه داد: حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی در عمر چهار دهه جمهوری اسلامی در اولویت بوده است اما  افزون بر آن دستاوردهای مختلفی در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ و صنعت داشته است و نباید این دستاوردها را نادیده بگیریم همان‌گونه که اگر بگوییم جمهوری اسلامی مشکل ندارد هم دروغ است، ما نیز مانند هر کشوری مشکلاتی داریم.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف به سفرهای مرحوم رئیسی اشاره کرد گفت: برخی از آن بزرگوار ایراد می‌گرفتند که چند بار به خوزستان سفر کرد و ایشان گفتند اگر لازم باشد من 70 بار هم سفر خواهم کرد.

نیکزاد افزود: رهبری تاکید کردند راه آقای رییسی ادامه پیدا کند و برای تحقق این توصیه باید بدانیم به کسی رأی بدهیم که اهل استراحت و تفریح نباشد، مقابل استکبار بایستد، در سازمان ملل عکس حاج قاسم را به‌عنوان یک اقدام نمادین بالا ببرد، قرآن را در چنین جایگاهی بالا ببرد و دلیل بودن من در جمع شما این است که می‌خواهیم عهد ببندیم تا راه شهید رئیسی پیش برود.

وی همچنین گفت: آنچه که در حوزه اقتصاد و معیشت مردم اهمیت دارد، باید ادامه یابد و کسی باید بیاید که قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد و برای صنعت، تولید، تجارت، حل ناترازی بانک‌ها و اصلاح دیوانسالاری اداری و ناترازی انرژی و حل تورم و رکود برنامه داشته باشد، کسی که بتواند صندوق‌های بازنشستگی را مدیریت کند و خلق ثروت را برای مردم به ارمغان بیاورد.

نیکزاد تاکید کرد: ما به دنبال چنین برنامه‌هایی هستیم و این ویژگی‌ها در جناب محمدباقر قالیباف است که زمانی در جبهه بود و زمانی برادرش در خط دفاع مقدس شهید شد اما خودش در جبهه ماند و زمانی هم در سازمان هوافضا در کنار سردار طهرانی مقدم  و زمانی در نیروی انتظامی خدمت کرد و آن فرد جناب قالیباف است.

نایب‌ رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جناب قالیباف در شهرداری تهران هم که حضور داشت در توزیع خدمات بین شمال تهران و جنوب تهران تفاوتی قائل نشد ضمن این‌ که در مجلس هم خدمات بزرگی داشت.

وی افزود: نامزدهای جبهه انقلاب همه بزرگوار هستند و ما برایشان احترام قائل هستیم اما باید دنبال کسی باشیم که سابقه مدیریت داشته باشد و بتواند با جهان کار کند و بر موضوعات داخلی و هرآنچه که موجب رفاه زندگی مردم بشود، اشراف داشته باشد و از نظر ما این فرد جناب قالیباف است.

نیکزاد در خاتمه به تصویب منطقه آزاد مازندران در مجلس یازدهم  اشاره کرد و گفت: من در مجلس بودم و دیدم این هدیه مجلس و دولت به مردم مازندران با تلاش جناب قالیباف انجام شد و امیدوارم شما مردم شریف مازندران در هشتم تیر محمدباقر قالیباف را فراموش نکنید.

تسنیمانتخابات

نظر شما