شناسهٔ خبر: 67363534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس‌جمهور باید بر مبنای اخلاق اسلامی حکمرانی کند

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: رئیس جمهور آینده باید بر مبنای اخلاق اسلامی حکمرانی کند و مشکلات داخلی و خارجی را بشناسد و همچون شهید رئیسی شبانه‌روز برای آن تلاش کند و من فکر می‌کنم دکتر قالیباف این توانایی را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علی نیکزاد در همایش حامیان قالیباف که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس تابلوی تمام نمای عشق، ایثار، وفاداری و دلیرمردانی از تبار بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه در این میان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند عنوان کرد: در طول تاریخ هر بار خطری ایران را تهدید کرده مردم غیرتمند و شرافتمند کرمانشاه از مرزهای ایران محافظت کردند و ما این را ارج می‌نهیم و سر تعظیم در مقابل ملت کرمانشاه فرود می‌آوریم.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: این مردم در طول دفاع مقدس تا آخرین لحظه جنگ و تا آخرین مرحله عملیات مرصاد ایستادند و فروغ جاویدان را در تاریخ برای وطن فروشان به ننگ تبدیل کردند.

نیکزاد افزود: نقش مردم در دوران دفاع مقدس، در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه و دفاع از آنچه که به نام دفاع از ولایت، وطن و ارزش‌ها نامیده می‌شود، ستودنی است.

وی عنوان کرد: حکمرانی در اردوگاه انقلاب اسلامی یک حکمرانی در نظام سیاسی بی‌بدیل و بی‌نظیر است و زمانی که این حکمرانی و نظام سیاسی در ایران و با دست رهبر کبیر شکل گرفت باید یا در اردوگاه غرب یا شرق قرار می‎گرفتیم.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: امام (ره) در یک مقطع زمانی فرمودند من نظام سیاسی به نام جمهوری اسلامی تشکیل می‌دهم و این در حالی بود که آن زمان کسی جرئت نفس کشیدن خلاف اردوگاه شرق و غرب را نداشت اما امام(ره) یک نظام سیاسی را شکل داد و هنوز جوهر آن خشک نشده بود که آن را به طوفان رفراندوم سپرد.

نیکزاد افزود: امام(ره) تنها رهبری در دوران معاصر است که اینچنین اقدامی را انجام داد و غیر از ایشان کسی جرئت این کار را نداشت و فرمودند من به عنوان یک نفر اعلام می‌کنم یک رأی بیشتر ندارم و آن جمهوری اسلامی است و این جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی عنوان کرد: از تاریخ استقرار این نظام سیاسی بیش از 45 سال می‌گذرد و با صراحت اعلام می‌کنم ما دستاوردهای بزرگی را در نظام مقدس اسلامی داشتیم و هر کس بگوید ما دستاوردی در جمهوری اسلامی نداشتیم جفا بر 220 هزار شهید کشور، 630 هزار جانباز و 46 هزار آزاده قهرمان است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: جوانان بدانند هرکس بگوید جمهوری اسلامی دستاوردی نداشته دروغ می‌گوید؛ زمانی در دوران جنگ سیم خاردار به ما نمی‌فروختند و تصور کنید اگر روزی اخبار اعلام می‌کرد موشکی از جمهوری اسلامی ایران به خاک رژیم صهیونیستی که پشت آمریکا و اروپا و تمام شیاطین عالم خورده کسی باور نمی‌کرد و نام آن را دروغ بزرگ می‌گذاشتند.

نیکزاد افزود: ما این کار را در وعده صادق در دفاع از آرمان‌ها انجام دادیم؛ شاید برخی بگویند چرا این کار را می‌کنید؟ اما در واقع باید از مدعیان حقوق بشر پرسید مردم سوریه، غزه، عراق و یمن چه جرمی مرتکب شده بودند و این در حالی است که خودشان می‌گویند ما با آگاهی می‌خواهیم بیمارستان غزه و کودکان و زنان را نابود کنیم.

وی گفت: بدانید اگر ما مجاهدت‌های علمی، دفاعی و دستاوردهای انقلاب و اسلحه عزت، اقتدار و حفظ تمامیت ارضی را نداشتیم هرگز نمی‌توانستیم ایرانی امن و مقتدر داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف عنوان کرد: در این نظام کاستی‌هایی وجود دارد و این کاستی‌ها در موضوع معیشت، اقتصاد و مسکن، دیوان سالاری، بورس، ارزش پول ملی، ناترازی در انرژی، خلق و تولید ثروت، مشکلات عمران روستایی و شهری، توسعه حمل و نقل، توسعه شهرها، سرانه درآمد، اشتغال، به کارگیری بانوان در مدیریت، آزادی سیاسی و اجتماعی مدنی است.

نیکزاد گفت: شهید رئیسی در جایگاه رئیس جمهور بر مبنای سلامت فکری، اعتقادی و اخلاقی، مردم باوری، خداباوری و خدا محوری، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی برای مردم کار کرد و مقام معظم رهبری به خاطر هر آنچه تهمت به ایشان زده بودند فرمودند دلم برای ایشان سوخت.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید راه ایشان را ادامه دهیم و باید کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که سلامت فکری، اعتقادی و اخلاقی داشته باشد و حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را ادامه دهد و بتواند معضلات و مشکلاتی را که مردم با آن مواجه هستند، رفع کند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: ما در جبهه انقلاب همه عزیزان را قبول داریم و همه مورد تأیید هستند اما موضوع تأیید نیست بلکه موضوع این است که چه کسی می‌تواند این بار را به سرمنزل مقصود برساند.

نیکزاد با اشاره به اینکه ما فردی را می‌شناسیم که در جنگ فرمانده لشکر بوده و توانسته در روزهای سخت در جناح حق، عدالت و عزت قرار بگیرد افزود: ما از مجاهدت علمی و شهدای علمی کمتر یاد می‌‌کنیم اما بدانید که کفر نعمت کرده‌ایم.

وی گفت: هرچند سرداران و سربازان ما برای ما بسیار محترم هستند اما اگر بحثی برای دفاع از خود در جایگاه موشک‌های نقطه زن نداشتیم نمی‌توانستیم از اقتدار و عظمت خود دفاع کنیم بنابراین اگر شهید حسن طهرانی مقدم در ایران و در تاریخ موشک ایران شناخته می‌شود بدانید آقای قالیباف نیز زمانی که در نیروی هوایی سپاه پاسداران حضور داشتند، بسیار تأثیرگذار بودند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با اشاره به حضور آقای قالیباف در قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: دکتر قالیباف زمانی که فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بود توانست آنچه که حق و جایگاه مردم است محقق کند و بعد از آن در جایگاه شهردار تهران قرار گرفت و اقدامات بزرگی در این جایگاه انجام داد.

نیکزاد افزود: آقای قالیباف در جایگاه رئیس مجلس و در قوه مقننه خوش درخشید و اگر آنچه ما در مجلس برای مردم مصوب کردیم در عرصه‌های مختلف اجرا می‌شد به سمت قله‌ای به نام تمدن اسلامی حرکت می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه در جبهه انقلاب اسلامی افرادی که حاضر شده‌اند و سرمایه انقلاب هستند باید از دو موضوع پیروی کنند عنوان کرد: اولین انتظار حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی است و باور دارم هر کدام از این افراد در این جایگاه قرار بگیرند این کار را انجام خواهند داد.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: دوم اینکه بتواند معضلات و مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را رفع کند، سیاست خارجی و دنیا را بشناسد، فریب شیاطین را نخورد و تصور نکند کدخداها بر تمام عالم حکمرانی می‌کند، سیاست داخلی، بورس و ارزش پول ملی، اقتصاد، کشاورزی، صنعت، سفر استانی، اشتغال، ازدواج، بیمه کارگران، معاش مردم و تنظیم تورم را بداند و صادقانه بگویم در جبهه انقلاب امروز باید تصمیم گرفته شود که بعدها نگوییم ای کاش این کار را انجام می‌دادیم و دولتی بر سر کار نیاید که خون به دل مقام معظم رهبری کند.

نیکزاد عنوان کرد: ما در کشور نماینده مردم هستیم اما دل ما برای قوه مجریه می‌سوزد و خواهش من از شما مردم این است که بررسی کنید و ببینید چه کسی می‌تواند آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند اجرا کند و میراث رئیسی را به بن بست نکشاند و بتواند با سعه صدر مشکلات را رفع کند و سبب عزت مردم شود و این فرد را انتخاب کنیم.

وی گفت: از نظر من این فرد می‌تواند دکتر قالیباف باشد و ما در آینده با این مرد می‎‌توانیم قله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنیم.  

انتهای پیام/

نظر شما