شناسهٔ خبر: 67363526 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

نماینده مردم تهران ، ظریف را به مناظره دعوت کرد +فیلم

اقتصادنیوز :حجت الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه را به مناظره در اردبیل دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا سید محمود نبویان که برای سخنرانی در ستاد سعید جلیلی به اردبیل سفر کرده است با انتشار ویدیویی وزیر پیشین امور خارجه را به مناظره درباره مذاکرات هسته ای و برجام دعوت کرد.

وی در این ویدیو با اشاره به سفر محمد جواد ظریف به اردبیل در روز چهارشنبه(فردا) گفت: ایشان نسبت به برجام مسائلی را مطرح می کنند و من در این سال ها شاید بیش از ۱۰ بار به ایشان اعلام کردم و ایشان را به مناظره درباره برجام دعوت کردم اما ایشان نپذیرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ظریف از روشن شدن حقیقت نترسید من به احترام شما در اردبیل می مانم. لااقل به احترام مردم اردبیل قبول کنید تا مناظره کنیم و حقیقت برای مردم روشن شود.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه مردم عاقل هستند و مسائل را خوب درک می کنند، افزود: من در اردبیل می مانم و امیدوارم تا دو سه ساعتی گفت و گو کنیم مردم هم بیایند و رسانه ها هم برنامه را ضبط کند تا حقیقت برای مردم روشن شود.

نبویان گفت: از مردم خوب اردبیل و ایران دعوت می کنم روز هشتم تیر به هر کاندبدایی که می خواهند رای بدهند اما کاندیدای اصلح من آقای دکتر جلیلی است.

سید محمود نبویان شب گذشته در مسجد سرچشمه اردبیل در جمع هواداران سعید جلیلی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی کرد.

 

نظر شما