شناسهٔ خبر: 67363209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گویو در چلسی

بارسا بالاخره تسلیم شد: برو به سلامت!

بارسلونا تسلیم خواسته مارک گویو شد و به وی اطلاع داد که پیشنهاد تمدید قرارداد را پس خواهد گرفت. به این ترتیب او می‌تواند راهی چلسی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته منابع معتبر اطلاع دادند که مارک گویو با چلسی به توافق رسیده و باشگاه لندنی بند فسخ 6 میلیون یورویی او را فعال خواهد کرد. این در حالی است که گویو هنوز یک سال دیگر قرارداد داشت.

امروز مارکا نوشت که این داستان به ته خط رسیده و بارسلونا دیگر به گویو برای ماندن اصرار نخواهد کرد. پیشنهاد تمدید 4 ساله با دستمزد یک میلیون یورو خالص به علاوه پاداش‌ها از سوی گویو رد شده بود و بارسلونا به بازیکن اطلاع داد که از این رقم فراتر نخواهد رفت. گویو نیز که از چلسی پیشنهاد مالی به مراتب بالاتری دریافت کرده بود، با این باشگاه به توافقات نهایی نیز رسید.

2047521

بارسا غرق در مشکلات مالی می‌داند که از دست دادن بازیکن محصول لاماسیا نمی‌تواند اتفاق مثبتی باشد ولی در نهایت تسلیم شد. آخرین بازی گویو برای تیم دوم بارسا دو روز پیش برابر کوردوبا بود.

انتقال چه زمانی رسمی می‌شود؟ در بدترین حالت 5 روز بعد و در بهترین حالت که تمایل خود بازیکن است، امروز و فردا گویو رسما بازیکن چلسی خواهد شد.

1943581

هواداران بارسلونا برای همیشه گویو را به‌خاطر گلی که به بیلبائو 33 ثانیه بعد از ورودش به زمین زد و باعث برتری بارسا شد، در یاد خواهند داشت.

نظر شما