شناسهٔ خبر: 67363002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب :مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مهم است

صاحب‌خبر -
رهبر معظم انقلاب :مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مهم است
خبرگزاری آریا - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم پنج استان کشور با تاکید بر اهمیت انتخابات پیشرو اظهار داشتند: مشارکت خوب مردم در انتخابات مایه سرافرازی جمهوری اسلامی است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار که با حضور جمع کثیری از مردم استان‌های گیلان، مرکزی، کهگیلویه‌ و بویراحمد، خراسان شمالی و خانواده‌های شهدا و خدام آستان مقدس حضرت شاهچراغ فارس ، در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است، با بیان اینکه مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کردند : یکی از چیزهایی که جمهوری اسلامی را بر دشمن خود فائق می کند، انتخابات است، سه روز دیگر ملت ایران در یک آزمون قرار می گیرد.
ایشان در ادامه با بیان اینکه کوچکترین افراد جامعه هم می توانند در سرنوشت کشور موثر باشند ، فرمودند : در هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده، زبان ملامت دشمنان دراز بوده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کردند که خداوند ملت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند.
ایشان فرمودند: چهلم شهدای خدمت و روزهای پرشور و شوق انتخاباتی مصادف با روز غدیر شده است.
ایشان با بیان اینکه تداوم حاکمیت سیاسی اسلام موجب یاس کفار می‌شود، افزودند : روز هجده ذی‌الحجه سال ده هجری، روز مایوس شدن کفار است.
رهبر معظم انقلاب درباره مقام امامت فرمودند : مقام امامت برای پیغمبران از مقام رسالت بالاتر است و خداوند متعال بعد از امتحانات سخت در آخر عمر حضرت ابراهیم ایشان را به مقام امامت رساند.
رهبر انقلاب با بیان اینکه وقتی امامت در جامعه حاکمیت داشته باشد، زیست جامعه شکل اسلامی پیدا می کند، افزود : تلاش ائمه معصومین در طول زندگی 250 ساله در جهت حاکمیت اسلام، برای گسترش زیست اسلامی بوده است.
ایشان با تاکید بر اینکه نباید غدیر را بهانه‌ای برای دعوای شیعه و سنی قرار ندهیم، تصریح کردند : غدیر برای ادامه تاریخ اسلام سوغات زیست اسلامی را ارائه می کند.
ایشان در ادامه اظهار داشتند : حاکم جامعه اسلامی رنج مردم را با تمام وجود خود حس می‌کند و مردم هم همراهی و دنباله‌روی از او دارند.
ایشان در بخشی از سخنان خود به نهج‌البلاغه اشاره کردند و فرمودند که نهج البلاغه برای همه مسلمین است.
رهبر معظم انقلاب درباره فضاپل امیر المومنین علی علیه السلام هم با بیان اینکه جمال معنوی و رتبه عرشی امیرالمومنین (ع) را ما نمیشناسیم ، گفتند که با وجود کتمان فضائل توسط دوستان و دشمنان، امیرالمومنین همه عالم را پرکرده است.
ایشان اظهار داشتند : امیر المومنین (ع) در غدیر در اوج است و احساس امیرالمؤمنین (ع) نسبت به انسانها در اوج است و قلمرو حکومت امیرالمومنین(ع) از رود جیحون تا رود نیل است.
در حال تکمیل ...

نظر شما