شناسهٔ خبر: 67362778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی سپاه عاشورا:

چشم دنیا منتظر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است

تبریز-معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: چشم دنیا منتظر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد قهرمانی معاون سیاسی سپاه عاشورا در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی نیک اندیش تبریز، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی پشتیبانی از امنیت، اقتدارملی و پیشرفت است و یقیناً علاوه بر عزت جمهوری اسلامی ایران روزنه‌ی امیدی برای مستضعفین جهان به شمار می‌رود.

سرهنگ قهرمانی در همایش سیاسی همسران و فرزندان رأی اولی گروه پدافندهوایی شهیدنیک اندیش تبریز، با بیان اینکه در راستای پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و حضور آنها در عرصه‌های مختلف دشمن عقب نشینی کرده است، گفت: دشمنان در طول ۴۵ سال حیات انقلاب اسلامی با تحریم، تهدید و انواع و اقسام فتنه انگیزی ها ما را روزی به حال خود رها نکرده‌اند ولی مردم با حضور در دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از نظام، نیروهای مسلح را به اقتداری رسانده‌اند که استکبار جهانی اعم از آمریکا و انگلیس از مواضع پیشین خود کوتاه آمده‌اند.

وی با بیان اینکه چشم دنیا منتظر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: آنها چشم انتظارند تا ببینند آیا ملت ایران بعد از این افتخارات همچنان در پشتیبانی از اسلام و انقلاب ثابت قدم می‌ماند؟

معاون سیاسی سپاه عاشورا ادامه داد: مردم بصیر ایران در تمامی عرصه‌ها سربلند بیرون آمده و در انتخابات آتی نیز با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی خواهند افزود.

سرهنگ قهرمانی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در تجهیزات دفاعی و نظامی غیرقابل انکار است، اظهار کرد: همه این پیشرفت‌ها حاکی از آن است که هر موقع مردم ایران به خود اتکا کرده‌اند به پیشرفت منجر شده اما هر موقع از دشمن خواسته تا مشکلی را برطرف کند نه تنها مشکل حل نشده بلکه دچار تحریم‌های مضاعف، عقب ماندگی و مشکلات اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید برای ایجاد ارتباط بین المللی و خدمت به مردم شهید شد، خاطر نشان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید به فردی رأی دهیم که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد، رئیس جمهوری آگاه، پرتوان، مطیع امر ولایت و بصیر که بتواند با تدابیر خود مشکلات را حل نماید.

معاون سیاسی سپاه عاشورا ادامه داد: در چند روز آینده موظفیم برای حمایت از انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم و این بار نیز با حضور و انتخاب آگاهانه ما، دشمن ناامید و مستضعفین امیدوار شده و وحدت مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: رأی به هرکدام از نامزدهای حاضر در مرحله اول رأی به نظام جمهوری اسلامی و در مرحله دوم انتخاب اصلح است.

نظر شما