شناسهٔ خبر: 67362644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توقف برزیل در اولین بازی‌اش در کوپا ‌آمه‌ریکا

تیم ملی فوتبال برزیل در اولین دیدارش در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ تن به تساوی مقابل کاستاریکا داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 که در کشور آمریکا در جریان است، از ساعت 4:30 صبح امروز (سه‌شنبه) و در گروه D، تیم ملی فوتبال برزیل در ورزشگاه SoFi واقع در شهر لس‌‌آنجلس به مصاف کاستاریکا رفت و در نهایت به تساوی رضایت داد. برزیل در این دیدار تمام ستاره‌های خود از جمله وینیسیوس جونیور، رودریگو، رافینیا، میلیتائو و آلیسون را در ترکیبش داشت، اما در نهایت نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی در گام نخست برسد.

پیش از این بازی در همین گروه، از ساعت 1:30 بامداد تیم‌های ملی کلمبیا و پاراگوئه مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان نستور لورنزو پایان یافت. دانیل مونیوس در دقیقه 32 و جفرسون لرما در دقیقه 42 برای کلمبیا گلزنی کردند و تنها گل پاراگوئه را هم خولیو انسیسو در دقیقه 69 به ثمر رساند.

با ثبت این نتایج، کلمبیا با سه امتیاز صدرنشین گروه D شد و تیم‌های برزیل و کاستاریکا هر یک با کسب یک امتیاز در رده‌های بعدی هستند و پاراگوئه بدون کسب امتیاز در قعر جدول گروه است.

در ادامه این بازی‌‌ها فردا (چهارشنبه) دو بازی از گروه A برگزار خواهد شد که بر این اساس از ساعت 1:30 بامداد پرو به مصاف کانادا می‌رود و از ساعت 4:30 جدال حساس تیم‌های شیلی و آرژانتین آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما