شناسهٔ خبر: 67362587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌اندازی قرارگاه جهادی در جنوب بوشهر

قرارگاه جهادی شهید سمنبر عالی‌پور همزمان با عید سعید غدیر خم و عید ولایت در جنوب استان بوشهر شهرستان دیر با مشارکت گروه جهادی شمس تهران بزرگ راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز صبح امروز در آیین راه‌اندازی قرارگاه جهادی شهید سمنبر عالیپور در جنوب استان بوشهر، اظهار داشت: برای اولین بار این قرارگاه با هدف خدمت به مردم شهرها و روستاهای جنوب استان بوشهر راه‌اندازی شده که این منشأ خیر و برکت خواهد بود.

فرماندار دیر، افزود: این قرارگاه زیر نظر گروه جهادی شمس تهران بزرگ همزمان با دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر در این شهرستان راه‌اندازی شده که خدمات‌رسانی آن برای همه مردم در شهرستان‌های جنوب استان بوشهر است.

وی ضمن تقدیر از نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و قرارگاه جهادی شمس تصریح کرد: ادامه و فعالیت این کار با حمایت و همراهی صنعت جنوب نیاز دارد.

توزیع شش هزار بسته لوازم‌التحریر به همراه تجهیزات بیمارستانی

رئیس گروه جهادی شمس تهران بزرگ نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر قرارگاه جهادی یاد شده را در بخش‌های مختلف دانست و اظهار کرد: این قرارگاه، با حضور جهادگران و خیرین و افراد دغدغه‌مند در محورهای کارگروه سلامت، بهداشت و درمان، استعدادیابی و تحصیلی، آموزش و توانمندسازی، عمران و محرومیت‌زدایی، دانش‌بنیان، فرهنگی هنری، پژوهشی، عملی و مطالعاتی پایش وضعیت منطقه، پدافند غیرعامل و بحران، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، کشاورزی، دامپروری، کمک‌های مؤمنانه جهاد تبیین فعالیت می‌کند.

محمد نوری‌زاده با بیان اینکه در این قرارگاه استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و جوانان منطقه در دستور کار قرار گرفته گفت: توانمندسازی گروه‌های جهادی و اجتماعی منطقه و تربیت مدیران جهادی بومی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مناطق محروم شهری و روستایی استان‌ها تحت پوشش این گروه جهادی قرار دارند بیان کرد: در مرحله نخست فعالیت این قرارگاه ، شش هزار بسته لوازم‌التحریر به همراه تجهیزات بیمارستانی و لوازم منزل آماده توزیع و به وسیله جوانان منطقه و گروه‌های جهادی بین دانش‌آموزان 4 شهرستان جنوب بوشهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام190/

نظر شما