شناسهٔ خبر: 67362391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خداقوت استاندار به موکب داران غدیر+ تصویر

استاندار خراسان جنوبی در شب عید غدیر از موکب‌هایی که به این منظور در سطح شهر بیرجند برپا شده بود بازدید کرد و به دست اندرکاران این موکب‌ها خداقوت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، جواد قناعت شامگاه دوشنبه به همراه فرماندار بیرجند، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در شب عید غدیر که مرکز استان همزمان با جهان اسلام  غرق در نور و شادی بود و در این راستا موکب‌هایی در نقاط مختلف شهر بر پا شده بود، در موکب‌های مهمانی غدیر مستقر در بلوار پاسداران بیرجند، میدان ابوذر، ابتدای بلوار انقلاب، کاجستان، بند دره و ... حضور پیدا کرد و به بر پاکنندگان این موکب‌ها خداقوت گفت.

وی با حضور در کنار گروه‌های مختلف مردم که برای شرکت در جشن‌های عید غدیر در این مکان‌ها اجتماع پیدا کرده بودند، با تعدادی از برپا کنندگان موکب‌های جشن غدیر گفتگو کرد.

تعدادی از افراد هم با مشاهده استاندار، مسایل و درخواست‌های خود را با وی درمیان گذاشتند و قناعت هم به فرماندار بیرجند و دیگر همراهان خود دستورات لازم را در این زمینه داد.

 در ادامه استاندار در گلزار شهدای گمنام حضور پیدا کرد و از هنرمندانی که در این مکان مشغول خلق آثاری نقاشی در ارتباط با غدیر بودند، تشکر کرد.

انتهای پیام/ 251

نظر شما