شناسهٔ خبر: 67362331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رسمی: مربی پرطرفدار لیگ برتر سرمربی مارسی شد

روبرتو دی‌زربی، مربی ایتالیایی، رسما هدایت تیم فرانسوی مارسی را برعهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دی زربی یکی از جذاب‌ترین مربیان حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود که با عملکرد خوبش روی نیمکت برایتون توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و کار حتی تا جایی پیش رفت که بسیاری او را جانشین اصلی پپ گواردیولا در منچسترسیتی معرفی کردند. 

با وجود این که نام او در کنار نام باشگاه‌های بزرگ فوتبال انگلیس به گوش می‌رسید، این مربی ایتالیایی در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفت که لیگ جزیره را ترک کند و رسانه‌های متعددی از مذاکرات او با باشگاه مارسی برای قبول هدایت این تیم و حضور در لیگ فرانسه خبر داده بودند. 

2043178

این مذاکرات بالاخره به نتیجه رسید و باشگاه مارسی با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی این خبر را تایید کرد: «المپیک مارسی اعلام می‌کند که با روبرتو دی زربی به توافق رسیده است. این باشگاه در حال حاضر در تلاش است تا زمینه حضور این مربی و کادر فنی‌اش روی نیمکت مارسی را به بهترین شکل فراهم کند و منتظر حضور او در این شهر در روزهای آتی هستیم.»

گفته می‌شود که قرارداد دی زربی با این باشگاه سه ساله خواهد بود و او به دلیل عدم توافق با مدیران برایتون بر سر استراتژی‌های نقل و انتقالاتی تصمیم به ترک این باشگاه گرفته است. بند فسخ او شش میلیون یورو بود و مارسی در تلاش است تا این مبلغ را با مذاکره کاهش دهد.

نظر شما