شناسهٔ خبر: 67362197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد؛

تداوم بارندگی در استان سمنان/ وزش باد شدید از امروز

سمنان- نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی ساعات آینده شاهد ادامه بارندگی در اقصی نقاط استان سمنان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه کم فشار بارشی و وزش باد شدید امروز هم مهمان استان سمنان خواهد بود و به خصوص در نیمه غربی و شمالی استان تأثیرات بیشتری را خواهد داشت.

برای مرکز استان سمنان برای امروز سه شنبه افزایش ابر، تداوم بارش باران، وزش باد شدید و همچنین لغزندگی معابر بر اثر بارندگی به ویژه محورهای شمالی و مشخصاً آهوان، بیش بینی شده است.

بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان برای امروز ۳۵ و ۲۵ درجه بالای صفر اعلام شده است. سرعت وزش باد از فردا در مرکز استان افزایش یافته و به بیش از ۲۳ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید وزش باد شدید تا پایان هفته ادامه دارد.

در دامغان نیز تداوم ابر، بارش رگبار باران و به خصوص در ارتفاعات شمالی، وزش باد شدید گزارش شده است. بیشینه و کمینه دمای هوای دامغان برای امروز ۳۴ و ۲۳ درجه بالای صفر اعلام شده است.

آسمان مرکز دیار صد دروازه فردا و پس فردا نیز نیمه ابری خواهد بود و شاهد وزش باد تا ۱۴ کیلومتر بر ساعت در این منطقه خواهیم بود. آسمان شاهرود نیز نیمه ابری است طی ساعات آتی ورود ابرها و رگبار باران در این شهرستان پیش بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوا در شاهرود ۳۲ و ۲۱ درجه بالای صفر است و به خصوص در ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده و وزش باران خواهیم بود. فردا و پس فردا نیز شاهد وزش باد نسبتاً شدید در این شهرستان هستیم.

آسمان گرمسار آفتابی است و دماسنج‌ها عدد ۳۶ را نشان می‌دهد بیشینه و کمینه دمای هوا برای این شهرستان طی امروز سه شنبه چهارم تیرماه ۳۹ و ۲۷ درجه بالای صفر است و اتفاق خاصی در این شهرستان به لحاظ آب و هوایی رخ نخواهد داد.

در شهمیرزاد در شمال سمنان و همچنین کالپوش در شرق میامی نیز بارش باران و رگبار پراکنده و وزش باد گزارش شده است بیشینه و کمینه دمای هوا در مهدیشهر برای امروز ۳۲ و ۲۲ درجه بالای صفر است و در ساعات آتی شاهد ورود ابرها و رگبار باران خواهیم بود.

بیشینه و کمینه دمای هوا در میامی هم برای امروز سه شنبه ۳۴ و ۲۲ درجه بالای صفر اعلام شده است همچنین در میامی نیز مانند دیگر نقاط استان از فردا شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

نظر شما