شناسهٔ خبر: 67361938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پاسخ عاطفی به پرسش پزشکیان

لابد می‌گویید احساساتی شده‌ام اما چرا تحت تاثیر دیگران قرار نگرفتم و گاه از این حجم از دروغ برای به دست آوردن متاع دنیوی دچار تهوع هم می‌شوم و این یک را نه؟ لابد «آن»‌ی دارد و آن، «آن» همانا کیمیای کم‌یاب صداقت است.

صاحب‌خبر -

   عصر ایران/ یادداشت وارده: در مستند صمیمانۀ تبلیغی دکتر پزشکیان (مستانه شو) -با این که می‌دانم این جور مستندها برای تأثیرگذاری بر احساسات و عواطفمخاطب- است اما به شدت تحت تأثیر آن بخش قرار گرفتم که دختر دکتر می‌گوید پدر در مأموریت سفر به آمریکا در نامه‌ای برای او نوشته  بود‌: عزیزتر از جانم! من در این دنیا غیر تو که را دارم؟!

   جمعه هشتم تیر 1403 مسعود پزشکیان خواهد دید در این دنیا غیر خدا و دختر و دو پسر فوج فوج مردمانی را دارد که به پاس صداقت او در سیاست و یک عمر طبابت بی‌منت پای صندوق‌های رأی نام او را خواهند نوشت. حتی اگر دیگران همچنان بر سر قهر باشند و مشارکت کم مانع انتخاب او شود باز هم پزشکیان پاسخ خود را دریافت خواهد کرد.

  از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهان. وقتی آن دختر می‌خواند عزیرتراز جانم! من غیر تو که را دارم؟ گریستم. 

   لابد می‌گویید احساساتی شده‌ام اما چرا تحت تاثیر دیگران قرار نگرفتم و گاه از این حجم از دروغ برای به دست آوردن متاع دنیوی دچار تهوع هم می‌شوم و این یک را نه؟ لابد »آن« ی دارد و آن، آن کیمیای کم یاب صداقت است.

   من به صداقت رأی می‌دهم. من به پرسش پزشکیان پاسخ می‌دهم...  

نظر شما