شناسهٔ خبر: 67361844 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دویست و شصت و سومین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

شهادت خواهر اسماعیل هنیه/بمباران مناطق شرق غزه

رژیم صهیونیستی در دویست و شصت و سومین روز تجاوز به نوار غزه، مناطق مختلف باریکه غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه قرار دادند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی در دویست و شصت و سومین روز جنایت در نوار غزه، منازل و نقاط پرجمعیت در مناطق مختلف باریکه غزه را هدف قرار دادند که در این حملات، دهها نفر به شهادت رسیدند یا مجروح شدند.

 

نظامیان صهیونیست همزمان با حمله‌های زمینی گسترده به رفح، مناطق مختلف باریکه غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه قرار داده و جنایاتی هولناک را به بار آوردند.

 

این در حالی است که با ادامه جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه و تمام شدن کالاهای موجود در بازار، دایره قحطی و گرسنگی در شمال غزه پیوسته در حال گسترش است.

 

جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه روی سر ساکنانش ویران کردند. در این حمله 15 نفر به شهادت رسیدند که اغلب آنها هنوز زیر آوار هستند.

 

منابع محلی گفتند خواهر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و چند زن و کودک جزء شهدا هستند.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین به مناطقی در جنوب غرب شهر غزه حمله کردند.

 

مرکز دفاع مدنی غزه نیز از حضور نیروهای خود در سه نقطه بمباران‌شده شامل مدرسه عبد الفتاح حمود در منطقه الدرج، مدرسه اسماء در اردوگاه الشاطی و منزل خانواده الزمیلی در محله الشجاعیه خبر داد. نیروهای دفاع مدنی 13 شهید و چند مجروح را از زیر آوار در این مناطق بیرون کشیدند.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در کنار مسجد علی نزدیک بازار تره بار در محله الشجاعیه در شرق غزه بمباران کردند.

 

دفاع مدنی پیکر دو زن شهید و چند مجروح را از زیر آوار منزل "الزمیلی" در منطقه الشجاعیه در شرق غزه که در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی ویران شد بیرون کشید.

 

پیکر بیش از 10 شهید اعم زن و کودک از خانواده "ابو سعاده" و خانواده "الفیومی" از زیر آوار مدرسه عبد الفتاح حمود در منطقه الدرج در مرکز شهر غزه بیرون کشیده شده و به بیمارستان المعمدانی انتقال یافتند.

 

همچنین صدها تن از اهالی در محله اتریشی در خانیونس به دلیل تهدیدهای رژیم صهیونیستی مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

 

انتهای پیام/م.د

نظر شما