شناسهٔ خبر: 67361410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دولت مردمی بحران آب همدان را رفع کرد

معاون سیاسی_ امنیتی استاندار همدان گفت: در طول سه سال گذشته دولت مردمی در استان همدان اقدامات بسیاری از جمله رفع مشکل بحران آب، فعال شدن ۲۰۰ واحد راکد صنعتی و تولیدی و غیره داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، همایش پیاده روی اهالی رسانه همدان صبح امروز به مناسبت جشن بزرگ عید سعید غدیر و به میزبانی شرکت سیاحتی علیصدر با حضور خبرنگاران، صوفی مجلس شورای اسلامی در همدان و فامنین، اعضای شورای اسلامی شهر همدان، معاونان استاندار، مدیرکل تعاون، مدیرکل ارشاد و غیره برگزار شد.

در این مراسم اهالی رسانه به همراه مسیولان از میدان قایم به سمت مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد پیاده روی کردند.

مدیحه سرایی در مدح حضرت علی(ع), اهدای جوایز به اهالی رسانه و سخنرانی از برنامه های این همایش بود.

معاون سیاسی_ امنیتی استاندار همدان در این مراسم با اشاره پیش رو بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر کامل ترین برنامه را به شخصی که عالم، عادل و اصلح نباشد بدهیم نمی تواند آن را به انجام برساند، در طول سه سال گذشته دولت مردمی در استان همدان اقدامات بسیاری از جمله رفع مشکل بحران آب، فعال شدن 200 واحد راکد صنعتی و تولیدی و غیره داشت.

حسن رضانیا با اشاره به اینکه نمایندگان همدان در حال حاضر از سرمایه های استان هستند بیان کرد: در دولت مردمی 15 هزار میلیارد تومان اعتبار ریاست جمهوری به همدان تخصیص داده شد که حدود 50 درصد آن تحقق یافته است. 

انتهای پیام/

نظر شما