شناسهٔ خبر: 67361257 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روز ۲۶۳ طوفان‌الاقصی| شهادت ۳۰ نفر از جمله خواهر هنیه در غزه

حمله پهپادی مقاومت به هدف نظامی در حیفای اشغالی، بمباران مناطق مختلف غزه و شهید شدن بیش از ۳۰ نفر از جمله خواهر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری از مهمترین تحولات روز ۲۶۳ طوفان الاقصی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه در دویست و شصت و سومین روز از طوفان الاقصی شمال و بخش‌هایی از نوار غزه را بمباران کرد که در اثر آن، تا الان بیش از 30 نفر به شهادت رسیده است که در بین این شهدا، خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز وجود دارد.

مهمترین تحولات روز 263 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*************************************

اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مقر دو تیپ ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان با صدور بیانیه جدید اعلام کرد: با پهپادهای انتحاری به مقر دو تیپ وابسته به لشکر 91 ارتش اسرائیل در منطقه ناحل گرشوم حمله کردیم که به کشته و زخمی شدن شماری از افسران و نظامیان دشمن منجر شد.

سایت نظامی بیاض بلیدا و سایت نظامی برکه ریشا ارتش اسرائیل را با سلاح مناسب هدف قرار دادیم و تلفاتی به دشمن وارد کردیم.

 

اعتراف بزرگ لیبرمن: اسرائیل یک تیپ کامل ارتش خود را در غزه از دست داده است

آویگدور لیبرمن وزیر خارجه و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش اسرائیل در نبرد غزه، یک تیپ کامل را از دست داده است که یا کشته شده یا زخمی شده‌اند و به همین سبب ارتش به نیروی انسانی جدید نیاز دارد.

لاپید: اسرائیل جایگاه خود را در جهان از دست داده است

یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: اگر دولت به دنبال تحمیل جنگ بدون نهایت بر ما باشد، باید آن را با دولت دیگر جایگزین کنیم.
اسرائیل جایگاه خود را در جامعه بین المللی از دست داده است.

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن 13 نظامی دیگر

ارتش رژیم صهیونیستی در سایه ادامه سیاست هدفمند سانسور شدید تلفات نظامیان خود به زخمی شدن 13 نظامی دیگر طی 24 ساعت گذشته اعتراف کرد که هفت نفر آنها در نوار غزه زخمی شدند.

حمله پهپادهای انتحاری حزب الله به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی
پهپادهای انتحاری حزب الله به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف سایت نظامی مالکیه و دیشون اصابت کرد و منفجر شد به طوری که شعله‌های آتش ناشی از انفجار این مناطق را در برگرفت.

افزایش شمار شهدای غزه به 37 هزار 658 نفر

وزارت بهداشت نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که با شهادت 32 نفر دیگر، تعداد شهدای نوار غزه از ابتدای طوفان الاقصی به 37 هزار  658 نفر رسید. بیش از 82 هزار نفر نیز در این مدت زخمی شده‌اند.

مقام ارشد صهیونیست: تلاش می‌کنیم درگیری با حزب الله را با دیپلماسی حل کنیم

رئیس شورای امنیت رژیم اسرائیل گفت که این رژیم تلاش داد که در هفته‌های آتی درگیری با حزب الله لبنان را حل کند و ترحیح می‌دهد این مسئله از طریق دیپلماسی حل شود.

بعد از 8 ماه، تل‌آویو: نابودی حماس خیلی زمان می‌خواهد

مشاور شورای امنیت رژیم اسرائیل بعد بیش از هشت ماه جنگ بی‌امان علیه غزه اعتراف کرد که حذف و نابودی جنش حماس از این منطقه به زمان طولانی نیاز دارد.

او گفت که نمی‌توان حماس را به عنوان یک اندیشه از بین برد؛ ما به ایده جایگزین نیاز داریم نه فقط حمله به هدف قرار دادن توانمندی‌های نظامی آن.

مشاور امنیت رژیم اسرائیل در ادامه اظهاراتش که نشان دهنده استیصال آن‌ها و نداشتن برنامه برای شرایط فعلی و حتی بعد از جنگ غزه است، گفت که ما با واشنگتن در حال بررسی این هستیم که سازمان ملل، کشورهای اروپایی و عربی می‌توانند گزینه جایگزین حماس در غزه را ایجاد کنند.

هدف قرار گرفتن تانک ارتش اسرائیل در جنوب غزه

 گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی اعلام کرد که رزمندگانش بعد از بازگشت از خط مقدم درگیری اعلام کردند که یک تانک ارتش اسرائیل را با ار.پی.جی در اطراف محله برزیل در جنوب شرق شهر رفح هدف قرار داده است.

بیش از 30 شهید در حمله به نوار غزه

رسانه‌های فلسطین امروز سه شنبه گزارش دادند که بیش از 30 شهید که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند در 3 حمله اشغالگران به مناطق جداگانه شهر غزه در شمال نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

خواهر اسماعیل هنیه به شهادت رسید

خواهر رئیس دفتر سیاسی حماس فلسطین در حمله هوایی رژیم اسرائیل به خانه‌ای مسکونی در شمال غزه به شهادت رسید.

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی نظامی در حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که روز گذشته هدفی نظامی در بندر حیفای اشغالی را هدف قرار داده است.

انفجار در کرانه باختری

منابع رسانه‌ای از وقوع انفجار در نزدیکی دروازه زیتا در شمال طولکرم در کرانه باختری خبر دادند. علت این انفجار هنوز اعلام نشده است.

ادامه جنایات وحشیانه اشغالگران اسرائیلی در غزه

اشغالگران اسرائیلی بامداد امروز سه شنبه دو مدرسه را در شهر غزه که آوارگان فلسطینی در آن اسکان داده شده بودند، بمباران کردند که بر اثر آن ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما