شناسهٔ خبر: 67360994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشور تشنه عمران و ادامه خط رئیس جمهور شهید است

رئیس ستاد مهندسی شمال کشور محمدباقر قالیباف با تاکید بر اینکه اکنون کشور تشنه اجرای پروژه‌های عمرانی است، گفت: دکتر قالیباف در زمینه پروژه‌های فنی و عمرانی برنامه‌های متعددی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، احمد توکلی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه انتخاب قالیباف بعنوان ادامه دهنده خط رئیس‌جمهور شهید است اظهار داشت: وی در محوریت شعارهای انتخاباتی خود می‌خواهند بتوانند یاد و خاطره آن شهید را گرامی بدارند.

توکلی اظهار کرد: هر یک از ما به عنوان یک ایرانی و مسلمان تابع قوانین جمهوری اسلامی و کشور تکلیف است و بر خود وظیفه دانستیم تا در این انتخابات شرکت کرده و برای تعیین سرنوشت و ساختن کشور تاثیرگذار باشیم؛ بنابراین موظفیم در این دوره انتخابات شرکت کنیم و با نگاه و ذهنیت خود در این عرصه ورود یابیم.

توکلی عنوان کرد: دکتر قالیباف را در حوزه کارهای اجرایی کشور به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب کردیم چون ایشان در ولایتمداری و مردمی بودن به عنوان یک فرد  برجسته مطرح هستند.

رئیس ستاد جامع مهندسی شمال کشور قالیباف با بیان اینکه ایشان فضای حضورشان را در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور و قرارگاه خاتم، مجموعه ناجا و تحولات این مجموعه در ایجاد خودباوری پلیس نشان دادند، گفت: پس از آن فضای حضورشان، سه دوره منتخب شورای اسلامی تهران بودند و در آن دوران یک فرد عملیاتی و طی دوران ساخت پروژه مترو تهران تاثیرگذاری داشتند؛ پروژه‌های ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در حوزه حمل و نقل و پل طبقاتی صدر، تونل‌های متعدد انجام شده از اقدامات محمدباقر قالیباف است.

توکلی با اعلام اینکه در آن زمان با هماهنگی که در شهر تهران انجام دادند و تامین مالی اجرای پروژه‌های شهری تهران، اجرای کارهای اجرایی و فنی در تهران را برعهده داشتند افزود: ایشان با چنین فعالیتی می‌توانند در کشور نیز کارهای اجرایی داشته باشند و در صورت حضور چهار ساله اهدافی به عنوان سرفصل امور معین کرده است.

وی قالیباف را فردی عملگرا در حوزه ایجاد عملیات اجتماعی با ارائه برنامه‌های کاربردی مطرح کرد و گفت: اکنون کشور تشنه اجرای پروژه‌های عمرانی است که ایشان در این زمینه برنامه‌های متعددی مدنظر دارد.

رئیس ستاد جامع مهندسین شمال کشور دکتر قالیباف با تاکید بر اینکه ایشان فضای کشور را با وجود داشته‌ها و افراد مدنظر خودشان همراه خواهند کرد، گفت: مطمئنا ایران را به سوی روزهایی با برنامه‌های اجرایی و فنی دیپلماسی و عمرانی خواهند رساند همانطور در حوزه واردات خودروهای پلیس و انضباط در مجلس تحول ایجاد کردند.

توکلی با ابراز امیدواری از انتخاب قالیباف در این دوره از انتخابات یادآور شد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری"انتخابات جلوه اقتدار کشور و همدلی و وفاق مردم است." و امیدواریم روز جمعه شاهد این اقتدار از سوی مردم کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه در مازندران شهر آمل به واسطه جغرافیای استان به عنوان ستاد جامع مهندسین شمال کشور انتخاب شده تا سایر شهرهای مرکزی سه استان کنار هم قرار بگیرند، گفت: علاوه بر این ستاد در گیلان و گلستان ستادهای دیگری افتتاح شد و در شهرهای متعدد این استان‌ها فعالیت‌های دیگر راه‌اندازی شد که مهمترین هدف این ستادها معرفی برنامه‌های دکتر قالیباف است؛ همچنین در این ستادها کمیته‌های متعدد فنی و تخصصی در استان تشکیل شد.

رئیس ستاد جامع مهندسین شمال کشور قالیباف با اشاره به اینکه برای اقتدار و دموکراسی کشور دست به دست هم دهیم تا با حضور در انتخابات فردی تاثیرگذاری راهی کابینه دولت چهاردهم شود، خاطرنشان کرد: باید انتخابی را انجام داد تا برای جلوگیری از گله و انتقاد نسل آینده، فرزندان جامعه فردی پاکدست با کارنامه درخشان در کشور، تاثیرگذار در توسعه کشور را انتخاب کنند.
انتهای پیام/

نظر شما